Gå til innhold

Rådløs...

Gjest

Anbefalte innlegg

Fant ut for litt under en uke siden at jeg er gravid.. Holdt på å gå i bakken, for det er et resultat av en heftig kveld med en x... En gang var visst alt som skulle till. Har hatt tid til å drøfte det med mine nærmeste venninder, og alle sier det er mitt valg og at de vil støtte. Har sagt det til Xen min, og han vil at vi skal prøve igjen, og beholde barnet. Jeg føler at det er riktig å beholde barnet for min egen del, men vet ikke om barnet vil få et godt nok liv. Xen min er snill og god, men han surrer seg borti det meste.. Han har hatt en turbulent oppvekst og misbruker endel lettere narkotika og alkohol til tider. Han er ganske umoden, men har likevel en enorm selvinnsikt og livserfaring. Han mener at dette vil snu livet hans positivt på hodet, men jeg vet ikke om det er til å stole på.

Forøvrig kjenner jeg masse tegn på graviditeten og tviler på at jeg kan fjerne ungen.. men hva slags liv kan jeg tilby når faren er som han er..?

Er litt rådløs..

Setter pris på seriøse og gjennomtenkte svar:)

Fortsetter under...

Hører nå egentlig ikke til her inne, men sitter å kikker litt på hva BIM egentlig inneholder....

Uansett, min tanke var jo at man kan da ha et verdig liv uten en far. Ditt barn vil jo til og med kunne omgås sin pappa, men gjerne i litt andre former.

Hadde nok ikke flyttet sammen med han før han hadde bevist at han kunne skjerpe seg, men syns ikke dette er en grunn til å fjerne barnet.

Syns du skal tenke på hva du vil og ønsker. Ikke ta abort hvis du tror du kommer til å angre.

Lykke til med valget ditt !

Jeg hadde nok ikke flyttet sammen med han mens han brukte narkotika. Men dersom han hadde sluttet og bevist at han greide dette, lot vennene som også bruker være og heller gjøre andre ting så ville jeg kanskje revurdert saken. Men på det ville jeg brukt en del tid da. Mange måneder kanskje til og med opp til et par år. Men slik er jeg da, må være helt sikker. Men gi han tid, tiden vil vise pm han greier å få skikk på livet igjen!

Jeg tror nok at du greier å tilby barnet ditt et rikt og bra liv med masse kjærlighet og jeg tror ikke du kommer til å angre. Har hørt at man angrer på abort, ikke på å beholde barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...