Gå til innhold

Noen med erfaring fra kidsroom.de? Ang vognkjøp

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe vogn fra kidsroom.de. Vogna blir utrolig mye billigere! Har lyst på quinny comfort 3xl med regntrekk til 3104 kroner inkludert frakt og moms. Blir vel 150 kr ekstra til posten. Bare regntrekket koster 600 kr i Norge!! Helt sinnsykt. Vogna er på tilbud til 3700 her hjemme, men....

Noen som har erfaring med netthandel fra Tyskland?

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har ikke erfaring med kidsroom, men jeg har også tenkt å bestille det samme som deg! ;-)

sendte mail til dem og fikk svar etter kort tid om at det tar 8 virke dager fra bestilling til du har den mottat den om du bor i Norge. Det syns jeg er kjempe bra!!

Ønsker gjerne også å høre om noen andres erfaringer med kidsroom..

Marianne

Var nettopp inne på siden du anbefalte. Fant ikke pris på vogna, men sendte mail så får jeg vel høre tenker jeg;o)

Spennende!!

Nei nå fikk jeg svar... Sendte mail for 10 min siden. Alt kommer på 394.13 euro for vogna, regntrekk og fotpose! Og de sender som gave så slipper moms og toll.

Kjappe de;o)

Takk for tips;o)

http://www.babytrader.co.uk/

Her er en annen link til en butikk i nederland, der er det billiger enn på kidsroom.de.

Har aldri kjøpt noe over nett fra utlandet, men har sammenlignet priser for vurderer å gjøre det :)

Annonse

Hei

Sjekk denne tråden her : http://www.dinbaby.com/forum/thread/5184648

Selv om han sender den som gave, kan posten nemlig åpne pakken og se hva det er, og har han lagt med faktura da beregner de moms. Toll er det ikke på barneutstyr. Luring han siden han ikke trekker fra den nedrelandske momsen. Kan ihvertfall bli veldig dyrt hvis man først må betale 16 % og så 25% norsk moms etterpå.

Men kan jo hende den ikke blir oppdaget også! :)

Jeg har vel egentlig kommet til det at når jeg kjøper vogna så bestiller jeg fra kidsroom, ikke fra John i Nederland. Alt er egentlig billigere i utgangspunktet i Tyskland, bortsett fra at man må plusse på momsen i Norge da.

Så er det det hvis pakken fra John blir oppdaget, da vil utstyret bli betydeligere dyrere....

Ved å bestille fra kidsroom kommer det seg på; 3725kr inkl: vogna, footmuff, regntrekk, frakt, moms og toll(175kr).

Ved å bestille fra John: 3454 kr for vogna, footmuff, regntrekk og frakt.

Hvis pakken blir "oppdaget" kommer det seg på 4492,5kr!!!!!! (inkl utstyr, moms og toll)

Så det er ikke så mye å spare på å få den som pakke, bare 271 kr. Skrekk og gru hvis den hadde blitt oppdaget:o(

Nei, jeg bestiller fra kidsroom jeg.

• 2 uker senere...

Jeg har handla fra kidsroom.de. Fikk vogna kjapt levert, ca 1 uke tror jeg. HAdde god kontakt, og virka veldig ok.

Ser en spør angående betaling her. Du kan opprette en pay-pal konto (www.paypal.com, tror jeg...ellers bare søk på pay-pal) og betale gjennom denne kontoen til kidsroom.de. Det er veldig sikker måte å betale på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...