Gå til innhold

hvor lenge spotter dere ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt i tvil om noe i det hele tatt kan kalles normalt innenfor de temaene vi diskuterer her, jeg tar meg sjøl i å sammenligne alt med "det normale" hele tida, og kanskje er det bare domt?! Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt da;)

Jeg bruker å spotte 1-2 dager max, men ikke alltid jeg har spotting i det hele tatt -så IGJEN, dette kan sikkert variere!

Når det er sagt, 6 dager høres mye ut i mine ører, har du symptomer som tyder på at andre ting er på gang da?

Lykke til iallefall!

Annonse

Har selv begynt å spotte (begynte i natt), så jeg henger meg på denne.....er så vant til at mensen kommer rett på, det gjorde den nemlig forrige måned. Hmmm.....men hører flere begynner å spotte etter en fødsel. Her er det veldig lite, går verken med bind eller tampong heller, men skal ut en tur etterpå så da er det verdt å sikre seg litt sånn tilfelle :o)

Jeg har aldri spottet før, men etter at jeg slutta på p-pillen har jeg spottet noen ganger. Det er kun snakk om 2-3 ganger iløpet av dette lange året som har gått. Så jeg har opplevd å spotte 1-2 dager før mens, men det er vel unntaket heller enn regelen..

Syns 6 dager hørtes litt mye ut, men det er sikkert forskjellig fra person til person :-)

er min 7'ende dag med spotting i dag... merkelig !!!

det begynnte først den 23,så var det ingenting den 24 og 25...-etter det har det bare fortsett !!!

har ikke hatt noe vondt heller,bortsett fra den 23 hadde jeg magesmerter og diare på kvelden !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...