Gå til innhold

hvor lenge spotter dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge før mensen spotter dere ?

er min 6dag med litt blod i trusa (så lite at det ikke er vits med tampong eller bind)

er det noe som er innen normalen når det gjelder spotting eller?

*lurelure* ;o)

håper på svar

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm...jeg spotter aldri..

Skrevet

hmm... dytter denne litt opp jeg !!

Skrevet

Jeg er litt i tvil om noe i det hele tatt kan kalles normalt innenfor de temaene vi diskuterer her, jeg tar meg sjøl i å sammenligne alt med "det normale" hele tida, og kanskje er det bare domt?! Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt da;)

Jeg bruker å spotte 1-2 dager max, men ikke alltid jeg har spotting i det hele tatt -så IGJEN, dette kan sikkert variere!

Når det er sagt, 6 dager høres mye ut i mine ører, har du symptomer som tyder på at andre ting er på gang da?

Lykke til iallefall!

Skrevet

hei, jeg er blitt vant til spotting før mens etter at jeg fikk mine barn. ganske irriterende, men vanligvis er det gjerne fra 2-3 dager. jeg har hatt flere dager, men det har vært heller sjelden heldigvis.

Skrevet

Jeg spottet ofte opptil en uke før mens. Har vært til utredning for det, men de fant ikke noe galt med meg. I går og i dag har jeg fått positiv grav. test. så det er mye som kan være normalt....

Skrevet

Har selv begynt å spotte (begynte i natt), så jeg henger meg på denne.....er så vant til at mensen kommer rett på, det gjorde den nemlig forrige måned. Hmmm.....men hører flere begynner å spotte etter en fødsel. Her er det veldig lite, går verken med bind eller tampong heller, men skal ut en tur etterpå så da er det verdt å sikre seg litt sånn tilfelle :o)

Skrevet

takker for svar alle sammen :o)

hmm...skal til gu i juli,så håper de finner ut av noe da..

hilsen

Skrevet

Jeg har aldri spottet før, men etter at jeg slutta på p-pillen har jeg spottet noen ganger. Det er kun snakk om 2-3 ganger iløpet av dette lange året som har gått. Så jeg har opplevd å spotte 1-2 dager før mens, men det er vel unntaket heller enn regelen..

Syns 6 dager hørtes litt mye ut, men det er sikkert forskjellig fra person til person :-)

Skrevet

Jeg har heller aldri spottet før, men denne gangen spottet jeg i 7 dager før mensen kom for fullt, med veldig mye vondt!

Skrevet

er min 7'ende dag med spotting i dag... merkelig !!!

det begynnte først den 23,så var det ingenting den 24 og 25...-etter det har det bare fortsett !!!

har ikke hatt noe vondt heller,bortsett fra den 23 hadde jeg magesmerter og diare på kvelden !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...