Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på vei til min 39.bursdag, har tre flotte barn, 8, 6 og 1,5 år, og nå prøver vi å bli gravid igjen!

Mannen min har vært litt motvillig til mine ønsker om ett barn til, men nå har han plutselig sett lyset...

Det tok lang tid sist, vel to år og to SA, men resultatet ble nydelig den tredje gangen også. De to eldste "satt" ved første forsøk, så det er vel alderen som har begynt å si sitt.

Vi er i første pp, og egentlig tror jeg vi begynte for sent i syklusen. Er spent på fortsettelsen. Er veldig bevisst på at dette ikke skal bli hovedtemaet i livet vårt nå. Vi har tre barn, de skal få sitt, ikke et eventuelt fjerde barn. Blir jeg gravid, blir vi lykkelige for det, men vi har tre barn som ER lykken.

Nå gjelder det bare å ikke bli for oppslukt i syklus og dager, følelser av det ene og det andre osv.

Tro om jeg klarer å huske det ettersom månedene går?

Vi får puste fram masse spirestøv og gode vibber, så melder vi overgang snart.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5209888-vi-er-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg velkommen og lykke til! Godt å ha mannfolka med på det, når det gjelder så store avgjørelser. Jeg har 5 barn, og kan skrive under på at 4 er veldig kjekt. Jeg prøvde 6-7 måneder med nr.4, men med nr.5 satt den på første forsøk selv om jeg var 40 år, så ikke ta sorgene på forskudd.

Takk og takk. Det ser livlig og lystig ut her inne for tida, til tross for alvorets undertone. Det nytter jo ikke å legge seg ned å hyle heller da.

Jeg hadde rett mht syklusen min, fikk mensen i dag, og betrakter den som den siste på noen måneder.......det er jo lov å håpe.

Annonse

Ja, jeg har gjort det helt klart at det blir denne ene gangen, så er det takk og farvel for en god stund. Skal gjøre et par besvergelser og dessuten kjenner ei dame som har litt sterkere tankekraft enn de fleste, så kanskje hun kan hjelpe meg litt.

Jeg må jo innrømme at jeg tenker en del på alderen og synkende fertilitet. Da vi "jobbet" med å få tredjemann, flyttet vi til en annen landsdel, og legen min mente at ordentlig flytting kunne gjøre noe med fertiliteten i opptil to år.... Så kanskje har jeg ingenting å bekymre meg for denne gangen ettersom vi har etablert oss for godt her vi nå bor.

Nå er det imidlertid tid for fotballkamp for eldstemann, med mor, lillesøster og lillebror som supportere! Må bare fylle sykkeltilhengeren med bestikkelser og bleier og vann og plaster og to tre ekstra fotballer!

Ha en strålende aften! Tror forresten jeg skal feire avskjeden med tanta med litt sjokkis og te i kveld.....

Feir ordentlig du !!!!

Brukte du lang tid på nr 3 ?

Nr 2 hos oss "satt" i overgangen mellom mini og vanlige p-piller, og kom litt som et sjokk. Nå kjenner jeg at jeg blir litt utolmodig i ventinga !!

Men jeg tror mannen stresser mer i fht alder enn det jeg gjør ( han er 39)

Kos deg med sjokkisen da !!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...