Gå til innhold

fikse på "dotten"... intimt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Vanligvis (før jeg ble gravid) pleier jeg å "fikse litt på dotten". Har ikke gjort det etter at jeg ble gravid, pga infeksjoner og dritt og lort som jeg har hørt at man kan få dersom man gjør det. Men føler meg svært lite vel med "dotten" slik den ser ut nå... Derfor lurer jeg på hva dere gjør... Noen som har "fikset dotten" etter at de ble gravid??

Hehe, helt teit spørsmål, men håper på noen svar :)

Fortsetter under...

Det blir anbefalt at man ikke fjerner alt håret av infeksjonsmessigge årsaker, men stusse litt i karmen gjør ingenting. Jeg har ikke fått gjort det på flere mnd og ser ut som en skaumann nedentil. Aner ikke hvordan jeg skal få gjort det heller. Kunne jo spurt mannen min, men er så redd for at han skal kutte meg!

Så tenker jeg også at nå får det bare stå til. Får være måte på hva vi skal igjennom om vi ikke må knote med det der i tillegg. Jeg tror nesten jeg ikke skal fjerne i det hele tatt før fødsel bare på trass jeg!

Annonse

Nå kommer sommeren. Jeg har barn fra før og han elsker stranden. Det gjør i grunn jeg og. Blir det tropevarme kommer jeg til å ligge å vake nede i vannkanten. Sambo har sagt han skal kjøpe sort og hvit badedrakt til meg. For da blir alle barna så glade for de tror Keiko er der. (altså han er sååå festlig!!)

Men poenget mitt da...jeg har ikke tenkt å ha skau ut av Keiko-drakta mi!! Selv om ikke jeg ser de håra lenger trenger ikke andre se dem heller:)

Utrolig hvor mye man får gjort i blinde:) Dette har man gjort så mange ganger før at det går ganske greit (foreløpig vel og merke)

"Speilspeil på veggen der, hvem har den håreste dotten i verden her?"

Speil er til god hjelp:) (for å se om man faktisk har truffet i det hele tatt..hehe.

Du som var redd sambo skulle kutte deg...tenkte litt samme sak og sa det til ham. Da lo han godt!! "altså hvor mange ganger har jeg barbert meg i forhold til deg??" (han har et poeng) Er det noe de kan så er det jo høvler og slikt. Hva med å prøve seg frem selv og la sambo "pyte" litt?

Et annet alternativ er å vokse linjen. Ikke F*N om noen skal vokse meg der!!!!!!!!!!! Men det er jo en del kvinner som takler den smerten;)

Hårfjerningskrem??

Ikke fått kommentarer på barbering. Tror de ser "alt" mulig rart så de tenker nok ikke over det. Ville kanskje ungått å barbere mønster/farge/stripe/flette?? om man vil unngå unødvendig oppmerksomhet.

Før i tiden barberte man jo alle kvinnene før fødselen... tror jeg kommer til å være noe frisert, men ikke glatt.

(dette minner meg om en debatt på bli gravid hvor jeg glemte å signere med anonym...hehehehe)

Jeg har alltid raka hele dotten. Helt barbert, ikke hår. Nå har jeg full skog, kjæreste syntes det er så deilig og spennende.Det er rart, egentlig litt kult. For meg er det eksotisk....skjeldent og føler jeg har en voksen.....dot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...