Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 ville dere da avbryte permisjonen og tatt jobben?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Nei, tror ikke det. Trives med permisjon jeg. Er arbeidsledig egentlig da.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 jeg ville gjort det hvis jeg hadde hatt et trygt sted til barnet, enten pappaen eller noen nære slektninger/venner
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Hvis jeg ble tilbudt drømmejobben ville jeg takket ja, og startet etter endt permisjon. Vil de ha deg / du er den best kvalifiserte søkeren mener jeg du skal få den selv om du er i permisjon. Tror det er noen regler på dette. De må bare skaffe en vikar eller noe i mellomtiden...
solstråle69 Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Hvis det hadde betydd mye for meg - JA! Har mor det bra, har barn det bra. Jeg har vært arbeidsnarkoman fra jeg var 16, nå nærmer jeg meg 40 - og til min store forundring ønsker jeg helst å være hjemmeværende husmor! Hadde jeg aldri trodd før snuppa ble født! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå