Gå til innhold

Hvilken barberingsmetode?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et litt teit spørsmål, men lurer, så da bare fyrer eg løs:)

Hvilke barberingsmetode bruker dere på beina? Jeg har alltid bare barbert de med gele og høvel i dusjen, men har ikke vært fornøyd med resultatet i det siste. Skal i bryllup i helga, og føler meg lite attraktiv for tiden. Tre uker til termin. Men kunne tenke meg en penere barbering til den tid. Noen tips? Noen metoder som varer lenger enn to dager og ser pent ut/tar alle hår? I så fall hvor får jeg kjøpt dette og hva koster det?

Takknemlig for alle svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5209063-hvilken-barberingsmetode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker veet, hårfjerningskrem som fjerner hårene uten bruk av skarp høvel. En bruker isted en høvel med myk ende som skraper vekk hårene etter at kremmen har fått virke i 3-6 minutter. Hårene holder seg lengre unna og kommer tilbake mykere. Jeg husker ikke hva den koster.

Annonse

jeg har også prøvd veet..

dårlige greier! jeg satt mye lenger enn man skal, og hårene satt fortsatt ganske godt!

det svei, og jeg ble skikkelig rød i flere timer etterpå!

det skal jeg aldri prøve igjenn...

jeg bruker kun høvel. det funker best på meg, men så er jo

alle forskjellige, og vi må finne ut hva som er best ved å prøve oss frem.

lykke til!

Heisan. Du må prøve en olje som du skal ta på før barbering. Den jeg kjøper er fra herreserien til Clarins. lita flaske som er ganske drøy. Du bare tar denne på først og barberer som vanlig etterpå. Huden blir utrolig myk, du får tettere barbering og jeg synes det holder huden glatt lenger. iallefall helt fantastisk på bikinikanten for å slippe rød, irritert hud. Husker ikke hva denne oljen heter, men det finnes bare en sånn olje fra Clarins. Den er ganske dyr. Vet faktisk ikke hva den koster, for kjøpte den på taxfree, men den koster nok noen hundrelapper i butikken her. uansett; den er veldig bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...