Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Andre som har det? Jeg har hatt det i dag, og av og til ellers.. Og blir alltid like nervøs.. Noen som vet om dette er normalt? Er forresten i uke 22.
OktoberTussi Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har kraftige menssmerter innimellom. Jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var voksesmerter (livmoren som vokser og leddbåndene som strekker på seg). Så lenge jeg ikke har blødninger skulle jeg ikke behøve å bekymre meg så mye.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg fikk samme svar som Dennis28, så bare kos deg med magen - for den vokser... Er nå 25+5 og mye har skjedd med størrelsen på magen siden uke 22...
RagaMuffinBaby Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 jeg har hatt og har menssmerter innimellom hele svangerskapet. er i uke 25 nå. legen min sier også at det er voksesmerter eller kynnere. Iallefall helt vanlig og ikke noe å være redd for. men hvis de er sterke og vedvarer, så bør du ringe legen din å spørre. Men husk at det er mye som skal vokse, strekke seg og flytte på seg nå, og det er ikke rart at vi kjenner det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå