Gå til innhold

Hvor lang tid kan det ta å få eggløsning......?

Anbefalte innlegg

Og hvor rastløs, humørsyk og godtesyk er det mulig å bli mens man går og venter? Dag 17 er snart slutt og ingenting har skjedd i dag heller.....Noen som vet om det er mest vanlig å få positiv test om morgenen eller om kvelden?

Fortsetter under...

Ja, jeg har begynt å lure nå på om jeg har gått glipp av en EL. Men syklusen min er ganske lang så det er ikke umulig at den kommer i morgen heller. Får prøve å være tålmodig et par dager til tror jeg....

Den syklusen jeg ble gravid i så hadde jeg ikke fått eggløsning enda på dag 18. Jeg fikk scanning hos gynekologen min som så at egget var modent, og jeg fikk en eggløsningssprøyte. Dagen etter dro vi til Stork.

Ring gynekologen din, han kan se om du har hatt, eller skal ha eggløsning.

Veeeldig rastløs ,humørsyk og godtesyk vet jeg at det går an å bli..og særlig når man har vært så rask (og flink) til å slutte å røyke også! Ventetiden er lang,men det skjer vel noe snart..Kan jeg bare få tilføye at jeg er verdens lykkeligste kjærste som har deg,at du er verdens beste,og at jeg skal gjøre alt jeg kan for å støtte deg i gode og de ikke fullt så gode dagene som ligger foran oss! "noen dager er kjærsten din kjempesøt,og andre dager ikke fullt så kjempesøt" haha!

en syklus kan faktisk være oppe i 50 dager og vel det. men det er jo ikke vanlig, og gjerne relatert til etellerannet, f.eks. cyster, PCOS eller noe sånt. det kan også forårsake at man bare har EL fra en eggleder, og derved annenhver mnd. det er ikke "vanlig" det heller.

jeg har gjerne fått klar postiv test på kvelden, etter neg eller halvt pos om morgenen. hva som er vanligst vet jeg ikke. men er du på dag 17 er det jo lov å håpe.. ;-)

hvis du har loggført syklusene vet du kanskje om du burde nærme deg nå? jeg har hatt "lange" sykluser på ca 30-32 dager, og har alltid hatt EL rundt dag 17 (når jeg har testet, da...)

lykke til, det er nok rett før. men vet hvor utrolig høyt stressnivå man kan ha når det nærmer seg!!

Annonse

Hei

Jeg har veldig sen eggløsning, og har gjerne ikke pos.test før dag 18-19. Sist ble jeg gravid etter inseminasjon på dag 20 (syklusene mine er fra ca 28-32 dager).

Så fortsett å teste for å være helt sikker. Jeg ga også opp etter dag 18 de første gangen, for jeg trodde at "alle" hadde eggløsning dag 12-16.

Lykke til, vet hvor pes det er å finne riktig EL (men utrolig viktig).

I dag er det dag 20 og heller ikke i dag er det positivt.....

Begynner å tro at det er noe som ikke stemmer her....

I dag skal jeg være barnevakt for en liten storkegutt på snart 1 år. Han er sååå god!!!! Tenk om man kunne få sin egen en dag......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...