Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Vi har egentlig ikke tenkt til å bli gravide enda, men er ikke helt ukjente med tanken, så er ikke superforsiktige med prevansjon... Vi hadde ubeskyttet samleie ca 1 dag etter mens - dette fordi vi regnet denne perioden som sikker. Dette er da ca halvannen uke siden Nå skal jeg ha eggeløsning om 4 dager ca. Jeg har aldri før kjent eggeløsning, kun sett slimet. Aldri ubehag slik jeg har hørt at andre kan ha. Nå derimot har jeg hatt menssmerter i 2-4 dager, selv om den ikke skal komme på noen uker enda.... Kan jeg ha spire i magen, eller er den sannsynligheten veldig liten? Noen som har blitt gravide så rett etter mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Tror ikke det. De sier jo at man har eggløsning ca 12-14 dager etter første dag mens..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 Høres ikke så veldig sannsynlig ut nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå