Gå til innhold

Slimløsende hostesaft?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søsteren min og mannen hennes sleit fryktelig med å bli gravide, hun drakk Solvipect slimløsende hostesaft, og ble gravid. Nå er det jeg og min samboer som prøver, og hun anbefalte meg å drikke noen slurker nå og da under eggløsning.. Venter eggløsning om ca 1 uke, så da er det bare å prøve det, er verdt et forsøk i allefall. Ville bare høre om det var noen andre med erfaring..

Annonse

hei hostesaft-damer..

har dere prøvd å spurt lege eller gynekolog om d er holdepunkter i dette med at hostasaft virker??

leste om en her på bimmen som hadde d og legen hadde bare ledd og sagt at tro kan flytte fjell.

jeg har ikke prøvd selv,men når legen ler av d så lurer på om d har noe for seg..

produsenten tjener jo på d ,såå..

Kan godt være at hele poenget ligger i at tro kan flytte fjell, men jeg har tatt noen slurker slimløsende hostesaft i dagene før el de siste par pp'ene, og jeg har vertfall hatt merkbart mer el-slim enn før. Har i tillegg drukket et stort glass grapefruktjuice om dagen, som noen mener skal ha samme positive virkning.

Så har jeg riktignok ikke blitt gravid, enda, men har fortsatt håpet fram mot ikm i uke 23...

Viss det er håp&tro som skal til, så skal det da ikke stå på det!:)

Lykke lykke til alle sammen!!

Annonse

Jeg klarte heller ikke holde meg unna alle disse kjerringrådene. så fløy ned på apoteket og kjøpte mei en flaske slimløsende hostesaft. Jeg tok dette hver 3 ganger dagen i 7 dager før eggløsning.. (leste om ei her inne som hadde gjort det samme) Nå venter jeg TR på lørdag. Så får vell krysse alt jeg har på at hun ikke kommer på besøk denne gangen.

Men for å være ærlig så tviler jeg på den har noe virkning.

Nei vi får håpe på d et beste ;o) KLART DEN VIRKER

Lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...