ghbarn Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Tror snart jeg blir sprø!!!! Har vært litt plaget med dette hele svangerskapet men nå har det blitt skikkelig ille. Våkner flere ganger i løpet av natta av att det brenner noe innmari. noen som har noen gode råd.?
Fisemusas-musefis... Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Banan, spise isbiter, drikke masse vann, det jeg sverger til selv er melk(masse) Også bør du holde deg unna sterke og syrlige ting.....
Beth84g Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Merkelig nok har love hearts vert min vidunder kur. Da halsbrannen setter i gang tar jeg en munnfull love hearts og litt vann. De virker som det blir verre rett etter jeg har spist de, men så går det helt over. Ellers er det jo mange som sier at melk hjelper... og selvfølgelig bygge opp hodet i senga da. Men dette blir fort vanskelig mtp liggestilling. Skal ikke være enkelt detta!!!
yasmina Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg tyr til melk, eller retter sagt sjokolademelk og så sover jeg halvveis sittende med to puter og en dyne bak i ryggen. Merker det går mye bedre når jeg kommer opp i høyde. Litt ensomt da, men.....
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kjøpte meg Link på apoteket, og de funker kjempebra =) Og is!! hehe
shanty73 Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Her går det i Novalucid.... Mengder!!! Gjort siden dag 1 nesten... Var sånn med 1 mann også..
1....2.....3 Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 love-hearts er min vidunder kur også, har hørt om det mange ganger ,men trodde ikke helt på det, men i desperasjon prøvde jeg, og jammen,borte vekk med halsbrann!(og så smaker det jo godt da....)
solastråler Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Skjønner problemet ditt, har det på samme måten, jeg drikker mye vann ikke at det hjelper så mye, men det som hjelper er mandler. Spise 4-5 stk eller fler. Det hjelper. Et tips jeg fikk av en venninne.Prøv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå