Gå til innhold

Hmmf - slurv fra Rikshospitalet...

Anbefalte innlegg

Har en datter etter ICSI-forsøk høsten 2004, og er kjempefornøyd med hele prosessen vi hadde på Rikshospitalet. Pga lang ventetid vurderer vi søskenforsøk på Omnia, og hadde konsultasjon der i dag. Da oppdaget jeg flere trykkfeil i journalen min fra RH. Jeg har PCO, men i journalen står det PCOS. Mannen har sterkt nedsatt sædkvalitet og derfor var det mikroinjeksjon. På hoveddiagnose står det min PCOS (som jeg ikke har...) og ikke mannens sædsvikt. I tillegg står det krysset av for gjennomført IVF, og ikke ICSI (mikroinjeksjon). Ingenting av dette er så alvorlig, men jeg blir litt oppgitt. Det er jo feil! Pratet jo i 15 min med Omnialegen i dag før vi kom til bunns i at det var ICSI vi hadde sist, og ikke IVF som han trodde. Nå har vi bedt om å få labrapporten fra RH for å være heeelt sikre på hva som er gjort.

Hmmf - bare et lite grynt fra ei som er babysugen igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5208184-hmmf-slurv-fra-rikshospitalet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Skjønner at du er oppgitt. Skal jo ikke være mulig å slurve sånn med journalen. Ønsker deg lykke til med neste forsøk !!

Har selv fått en gutt med ivf i Danmark. Vil jo gjerne ha en søster eller bror til han, men har nå prøvd åtte ganger uten hell. Skal prøve igjen etter sommer-ferien. Har to forsøk igjen. Og da må jeg vel si stopp. Blir jo nesten helt besatt (og blakk). He-he.

Krysser fingre for deg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...