Gå til innhold

April: Hun bare spy og spyr.........

Anbefalte innlegg

Nå har Ida holdt på siden torsdag......uff uff.

Hun begynte med å spy noe helt vanvittig på torsdag kveld og fortsatte heeeele natta, stakkar lille. Så har hun fortsatt å spy annenhver dag siden dette (spyr et par ganger i løpet av dagen). Jeg får i henne lite veske, men jeg tror hun er av den typen som ikke trenger så mye heller for hun vil ikke ha og drikker lite til vanllig. Hun er i bra form ellers og det er ikke mye som tyder på at hun er syk.

Det jeg da lurer litt på er hvor lenge kan en omgangssyke vare?????? Er det omgangsyke?? Noen andre av aprilbarna som har kastet opp??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5208136-april-hun-bare-spy-og-spyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natalie har bare kastet opp ett par ganger, og da var det ikke mye som kom.. og ikke så ofte heller..

Men jeg kan ikke huske at en omgangsyke jeg eller mine søstra har hatt, har vart så lenge... Jeg tror jeg ville kontakta legen eller helsesøstra for å høre med de...

Ja jeg har snakket med hs og de mente jeg burde kontakte lege, men jeg syns det er litt pinlig å komme med en så frisk og opplagt unge....men men jeg får vel tenke at det er ikke normallt å kaste opp så lenge og da er det jo noe som er galt så jeg får kanskje ringe legen i morra....

Har hun tidligere vært en "gulpeunge"? hørtes ut som min eldste før. Han var en typisk "gulpeunge", og når han var 1,5 år begynte det med omgangsyke og bare fortsatte og fortsatte i 6 uker... han var heller ikke dårlig men det meste kom opp igjen, gjerne i hele biter. 4-6 ganger pr dag. Til slutt ble vi sendt videre til utredning, og det viste seg at lukkemuskelen var svak. ble ikke gjort noe med det, og det ga seg etterhvert. Men hvis han hadde omgangsyke, så varte den gjerne noen dager ekstra.. I dag er han 7,5 år og kan kaste opp hvis han spiser litt for mye.

Annonse

Hmmmm du sier noe veeeldig interessant....ja hun sprutgulpa noe helt enormt når hun var mindre......og de har lurt litt på den lukkemuskelen. Men så gav det seg da hun var rundt 10 mnd, men nå er det på`n igjen. Hun er ikke spesielt glupsk...uff uff hvis hun skal fortsette med dette.....kjipt. Men er det alltid rett etter måltidene det skjer hos dere???? Her har det også kommet opp rett etter at hun har sovet på dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...