Gå til innhold

3500,-for full hårforlengelse dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kompis av venninna mi driver med dette og hun har hatt i nesten 300 extencions med en metode der de bruker voks istedefor lim og varme. voksen varmes opp med fingrene mens extencionsene festes/rulles inn i håret. noen som har prøvd denne metoden?

jeg må betale ca 4000,- for like mange som henne, men jeg regner med at ettersom jeg har lengre hår enn henne i utganspunktet og jeg ikke vil ha like mye hår så holder det med 3500,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd begge metodene. Jeg hadde ikke forlengelse, ville bare ha mer volum. Pleid å ha 30 -35 stk, betalt ca 2000,-. Den med voks var helt pyton. Føltes som jeg hadde tyggegummi i håret. Det satt dårligere i og det tålte absolutt ingenting varme. Fikk satt inn ekte hår på vanlig måte sist gang, er kjempefornøyd med det. Det sies at metoden med voks er mer skånsomt mot håret fordi det brukes mindre varme for å sette det på.

Skrevet

tusen takk for svar

jeg skal gifte meg, det er derfor jeg lurer på hva som lønner seg. må tåle varme ja, det er viktig fordi vi skal krølle det opp.

går for den gode "gamle" metoden jeg da tenker jeg. koster ca 160 for den 1, deretter 55 pr stk hos frisøren nede i gata her

Skrevet

heisann da jeg t k forlengelse me ekte hår,

betalte æ 400+ kr,så absolutt rimeli ja.'

hadde det i et halv år før æ måtte ta det ut,

vuderer og få isatt nye ekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...