Gå til innhold

Takk for meg

LM76

Anbefalte innlegg

Heisann

Da takker jeg for meg. Jeg fødte en nydelig velskapt gutt forrige uke, 2 mnd før termin. Svangerskapsforgiftning er ikke å spøke med. Så følg med blodtrykket jenter, og ikke jobb dere helt slitne. Jeg oppdaget egentlig ikke hvor sliten jeg var. Å føde så tidlig som dette kom som et sjokk på meg, og tror nok det vil sitte lenge. Den siste tiden hvor man tenker mye på fødselen og gjør redet klart, man forbereder seg mentalt - den fikk ikke jeg, og det gjør noe med en.

Gutten min klarer seg ganske fint, trenger ikke oksygen, men må bli inneliggende i 2-3 uker i hvertfall. Så jeg besøker ham flere ganger daglig.

Ta vare på dere selv vordende mødre, og babyene i magene. Kos dere og nyt den siste tiden. Jeg ønsker dere alle lykke til videre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille!!

Hvor stor var han? Veldig bra at det går så bra da, 2 mnd før tiden er jo ganske tidlig.

Lykke til fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker også dere lykke til! Glad det går bra med gutten din, 2 mnd før tiden er jo ganske lenge! Hyggelig at du tenker på oss som er så heldige at vi får gå gravide litt lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vesle gutten din. Fint å høre at alt er bra med dere begge. Ønsker dere lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss!

Det var en skikkelig god gutt for å være født så tidlig.

Du har tydeligvis vært en god mor for ham allerede i 7 mnd.

Lykke til videre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE MED GUTTEN!!! må fremtiden bli lys og vakker!!!!!!!!!!!

du blei ufrivillig medlem av mai-klubben du da....!men vi ser vel deg kanskje innom? fint at alt står bra til med han!Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse:) Kjempefint at det gikk så bra med gutten!

Merket du noe på andre måter enn blodtrykket?

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...