*sommer* Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei Jeg var til utredning i mars, tok da innvendig ultralyd og en uke senere tok jeg blodprøver som viste at jeg har el. Sambo leverte sædprøve i april og etter det skulle det ta ca 2 uker før vi fikk svar fra lege. Etter 3 uker ringte jeg og da hadde de glemt å svare oss..... Godt jeg ringte for å sjekke.. Siden alt var ok med sambo sendte legen henvisning til laproskopi på Ullevål for snart 1 mnd siden. Siden jeg ikke har fått noe svar fra sykehuset ringte jeg i dag for å sjekke og fikk først vite at jeg fortsatt lå i behandlingskø. De sa de ikke hadde tenkt til å sette meg opp før etter sommerferien men spurte om jeg ville ha time før: "selvfølgelig ville jeg det". Hadde jeg kunnet hadde jeg fått time neste fredag, men pga jobb ol venter jeg til 30.juni. Jeg ringte ikke for å mase bare for å sjekke og det har absolutt lønt jeg for min del. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5207663-blir-ventetiden-lang-det-l%C3%B8nner-seg-%C3%A5-ringe-for-%C3%A5-sjekke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå