Gå til innhold

ooh.. UL torsdag kl 11 jo:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

kor masse må du betale får å få en ultrakyd?

Vil gjerne på en eg også men det kostet jo 900 kr, og det var mye penger akkurat nå. Hadde MA i desemder.

Men lykke til med å se din lille spire, alt er sikkert i skjønnneste orden, det er de eg sier til meg selv, eg har fått ulralyd time i slutten av uke 19, grusomt lenge til.

Misunner deg den ultralyden :)

Annonse

Tusen takk til dere alle sammen!!

Og lykke til til dere andre som også skal!

Ja, de fleste gruer seg jo også litt..

Men til deg som håpet ikke noe var galt pga matlyst og røyklyst, jeg tror (har en følelse av) av det heller er motsatt jeg!

Babyen vokser og trenger mer næring, pluss at de "magiske"ukene går mot slutten, og de sier jo sånt kan komme tilbake da...når kvalmen har roet seg osv.. Vi satser på det!!

ps. jeg vet ikke hva det koster, men skal saktens si fra når jeg har vært der. Regner med det er 8-900 kroner ja...

klem

Ja! Alt var bra:-) Så en liten krabat som lå og sov helt til legen dytta til magen et par ganger, da våkna bebisen og begynte å snu seg og sprelle:-) Utrolig rart å se!!!! Og så godt å vite at alt står bra til der inne:-) Med armer og ben og nakkefold og sugerefleks (så at den prøvde å suge på tommeltotten:-) :-) ) .

Jeg betalte 500 kr, men hadde henvisning fra fastlegen + tok noen blodprøver.

Lykke til i morgen!

Klem

så herlig!! samme som her da iallefall.. at alt var bra!

fikk du flyttet terminen din da, eller var den riktig?

min ble fremskyndet litt over en uke.. (9 dager) og det er jo greit når terminen var julaften! så da ble den 3.januar istedet.. :D

Sorry for sent svar, var bortreist i pinsen. Legen sa ikke noe om termin faktisk, bare at det så ut som om det stemte sånn circa. Det så visst ut som om jeg var i uke 13, mens jeg skulle vært 13+3 (dvs. uke 14). Men, 5. desember eller noen dager senere spiller jo liten rolle.

Men, godt for deg å komme unna julaften da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...