Gå til innhold

Hva ville dere kledd på en 2 uker gammel baby fra innerst til ytterst når dere skal på trilletur??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn som været var i dag(bor i oslo) body,strømpebukser, tynne bukser,tynn genser, tynn lue....og enten skinn pose eller dundyne !! Det var jo ikke så veldig varmt !!! Min er 6 måneder å hadde på seg, body,bukser,genser, fleesgenser og tynn lue !! Tror også barn er veldig forskjellig...kjenn i nakken på babyen din :) Hvis tulla mi har for mye klær pleier hun altid å vakne...det har hun gjort helt siden hun ble født !!!

Lykke til, bare prøv deg fremover....

klem,mamman til isabelle

I dag hadde lillegutt på strømpebukse (væravhengig), body, snekkerbukse, tynn jakke og lue. Han ligger i bagvogn med helseteppe på madrassen og sommer-vogndyne. Lillegutt er 3 1/2 mnd. Da er han passe varm. Måtte ha på regntrekk i dag vi da;o)

En to uker gammel baby ville jeg nok hatt på tynn strømpebukse, body og bukse + tynn genser. Under vanlig dyne i vogna + tynn bomullslue på toppen. Kjent temperaturen underveis + hatt med et helseteppe hvis det ble for varmt eller tatt av strømpebuksa og bytta ut med sokker. Har vært 12-15 grader i skyggen i dag... Lillegutten min på 6 mnd hadde på seg sokker, snekkerbukse og body i dag + en tynn lue på toppen + dyne. Mer enn varmt nok for han. Kle heller på for lite enn for mye, men husk på tynn lue nå i begynnelsen. Og alltid sjekk temperaturen i nakken- er hun god og varm der og ikke skriker så er det ikke noe problem. Er hun veldig varm eller svett der så sett igang med avkledningen.

Må bare nevne at noen babyer er kalde, mens andre igjen er varme. Du finner jo ut innen en måneds tid eller mer hva slags baby du har :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...