Meg, J & L Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Da jeg var på kontroll hos jordmor i dag så hadde hun PLUTSELIG ikke festet seg alikevel... Hodet lå ned, men nei da...Hun vil ikke ut hun! River seg laus å "klatrer" oppover.. - FEIL VEI vennen! hihi Dette var da skrekkelig irriterende! Ellers så har jeg akkuratt kommet fra sykehuset, etter en sparketest jeg måtte ta, ettersom hun har blitt så rolig de siste dagene. Men lille nurket lurte oss IGJEN... bare hun fikk svisker av jordmor hun, så var det full propell!
Fisemusas-musefis... Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Får ei lure-jente dere:) Fint at det er propell der da:) Og du må nok ta en alvorsprat med henne, og forklare hvilken vei hun skal og hvem som bestemmer:) hihi..
sommersol Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 hehehe Ser det for meg, *kravle kravle oppover* :fnis*
Meg, J & L Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2006 hehe... ja, regner ikke med at hun kommer med det første nei! Tydelig hvem som er sjefen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå