Gå til innhold

September: Mange??


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som har bestemt dere for å ikke få vite kjønnet før fødselen? Jeg synes det er alle snakker om hvilken kjønn barnet har..

 

Jeg har valgt å vente med å få vite det, mener det er litt av "moroa" å vente i spenning på hva det blir.

Er det flere som mener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mente det med den første . Men nå med den andre klarte jeg ikke å la vær å spørre. Så jeg skal få en jente denne gangen . Sist gang var jeg sikker på at det ble en gutt og det ble det å.

Men jeg gleder meg masse nå til å få en jente.

Jeg ble rett og slett for nyskjerrig :)

hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille var sjenert på UL.

Mulig vi bare venter, men vi får se.

Er jo spennende, men samtig praktisk å vite kjønnet.

Blir glad uansett :)

Blir KANSKJE 3D og blir det det ønsker jeg å vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite to ganger at det er jente. Fikk et helt annet forhold til babyen etter at vi fikk vite hvilket kjønn det er. Skal på 3d imorra da, så da skal vi spørre en gang til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...Jeg sa før jeg skulle på den første ultralyden rundt uke 18 at hvis jordmor ikke så hva det var så ville jeg heller ikke vite det..men klarer ikke vente så jeg har bestillt time til 3D på majorstuen den 16 juni..gleder meg veldig masse..man får jo også en sikkerhet på at alt er bra med den lille når man bestemmer seg for en ultralyd til..Hun jeg snakket med på majorstuen klinikken sa jeg skulle vente til etter svangerskapsuke 24 for å få best bilder..Så nå teller jeg ned..men det er klart morro å ikke vite også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...