stormage :-) Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan få privat ultralyd i Vestfold? Klarer ikke vente lenger!
veca'sbaby Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Ring til legen, eller sjekk på nettet! Jeg bor selv i øtfold, så jeg vet ikke, men kanskje det står noe på nett? vet ikke om de har Volvat der i vestfold jeg, men det kan du jo også sjekke ut:D lykke til, klarte ikke vente jeg heller, så bestilte ul ja;) hihi.. klem
veca'sbaby Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 forresten sjekket jeg for deg, og ja.. Tønsberg har Volvat.. bare gå på www.volvat.no så kan du bestille time der også, via nett! slik gjorde jeg;)
stormage :-) Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2006 Åh! Super dupert! Nå har jeg vært inne på nettsiden og bestilt time! prøvde i morgen jeg, så nå venter jeg spent på svar!! Tusen takk! Klem:-)
Mille-77 Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Hehe, vanskelig å vente ja, er jo så gøy å se liv Hvor langt på vei er du annie2?
stormage :-) Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2006 Har termin i midten, av desember! Men har jo ikke vært på ultralyd, så jeg er ikke helt sikker enda! glede-gruer meg til ultralyd...:-) Når har du termin Mille-77?
veca'sbaby Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 uff, vet hvordan DET er.. grue-glede seg! Mest sannsynli går det jo bra, men man har jo noen tanker... uff.. best å ikke tenke slik:D Hvem uke er du, i forhold til siste mens da? klem ps.BAAAAARE hyggelig å hjelpe:D
jeg er lykkelig Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 hei hei........ Hvor i vestfold bor du? Kjenner til ett bra sted i larvik... Klem
stormage :-) Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2006 Er i uke tolv:-) Fått time på torsdag om en uke! Litt lenge til, men...Hehe.. Bedre enn å vente til uke 18 i hvert fall:-) Bor i Lardal komune:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå