Gå til innhold

November: Har kjent spark!!:) Noen andre som har det????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg har vore kjempe urolige fordi eg ikkje har kjendt nåken form for liv... e i uke 16 no, og har venta i spenning lenge.. kvar kveld har eg prøvd å dulta i magen for å sjå om det er respons å få tilbake, men neida !! i dag hadde eg min første time hos jordmor, og fortalte min frustrasjon til hu.. at eg trudde fosteret var dødt osv, men hu kunne betrygga meg med at då ville eg ha merka nåke. for å vera sikker så sjekka hu magen min (livmora), og den var som den skulle vera... etterpå skulle hu finne hjertelyden.. på førehand sa hu at det av og til kunne vera vanskelig å finna hjertelyd, men hu skulle prøve å gjera sitt besta.. hu leita og hu leita, og eg blei meir og meir overbevist om at da ikkje fantes liv.. men plutselig så høyrde både eg og jordmor hjertelyd, kan tru eg blei glad :o) og i ettermiddag så jkjende eg eit lite spark... snakk om positiv utfall på dagen... jippi...

Annonse

Ja,det setter graviditeten så lang i en annen fase på en måte, at man begynner å føle seg gravid:) Har ikke følt meg gravid i det hele tatt til nå. Må ta meg selv i nakken, pga jeg stresser en del ,noe man ikke burde gjøre! Nei, men nå har jeg jo kjent liv der nede,så nå vil det vel forandre seg :-D

Takk for alle innlegg ;)

*klem*

Har lest om sommerfugl-lignende bevegelser...men jeg tror jeg kjenner en fisk!!? Og bobler. Og mest midt på magen - 5 cm nedenfor navlen. I morgen er det ultralyd. Tror jeg er 18+1. Det blir så spennende å hilse på spirrevippen ;-)

Hei :) Jeg kjenner en hard kul på magen om morgenen når jeg våkner, det er så morro, så beveger kulen seg litt, å da er det fullt kaos her hjemme, lille gutt på 6 vil gjerne kjenne å føle sin lille søster/bror :) Det er herlig!!

Kos og Klem

Hei!

Er nett begynt på uke 16 og kjente faktisk de første bevegelsene i dag. Har den siste uken lurt litt på om det jeg kjente kunne være den lille som rørte på seg. Men i dag var jeg sikker på at det ikke bare var luft eller noe. :-)

jeg er også i uke 16, og kjenner både det kiler og bobler:) Er det ikke en herlig følelse?? Var hos jordmor forrige uke, hørte både et spark og hjertelydene, jeg har en aktiv liten sneip.. Morro!!!

Klemmz

Annonse

Er i uke 17 nå...og har fra forrige uke kjent dult UTENPÅ magen..skikkelig herlig.. Kjente første gang i uke 13...men det var mere som en leamus-følelse...Bitteliten ligger å dulter meg i magen akkurat nå... UL på tordsag..Spennende! (Er førstegangs...)

Er i uke 18 nå, det er rart å våkne på morgenen med DEN kulen nederst på magen, da kjenner jeg nurket godt!! Er så spennt på UL nå til fredagen, HÅPER de vil fortelle meg kjønn på nurket, denne gang vil jeg vite det!!! Vi høres snart, kos dere videre :))

Kos og klem :)

Ja, jeg har kjent bevegelse siden uke 15, men vært veldig usikker på om det virkelig har vært det. Helt enig - det kjennes ut som en fisk! Men den siste uken (uke 18) har det vært skikkelige spark der inne, og nå kan til og med mannen min kenne det på utsiden av magen. Det føles supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...