Gå til innhold

fikk beskjed om å begynne på p-piller for å fremskyve mensen.. Er dette vanlig?? Håper noen kan lese dette

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig?

Synes bare det høres så omvent ut å begynne på p-piller når man forsøker å få barn..

Skal nå i gang på Medicus i uke 32 (egguttaking da).

Jeg venter egentlig mensen i uke 32.

Fikk beskjed om å begynne på p-pillene når mensen dukka opp neste gang i juni, og holde på i en mnd.. Hva skjer viss kroppen får så masse hormoner at jeg ikke får mensen igjen?

Jeg har jo hørt at det er flere som venter flere mnd etter p-pilleslutt for å få mensen.. Hva skjer om det hender med meg? Da går det vel ikke fortere? og det var jo det som var hele hensikten. Skulle ønske jeg kunne begynne nå, men pga at jeg nettopp har vaksinert meg mot røde hunder må jeg vente i 3 mnd..

Håper noen kan svare på dette.. Jeg er litt forvirra, og trenger svar..

Klem

Fortsetter under...

Hei. Jeg startet også på p-piller. Fikk beskjed om å gå på disse i en måned, Skulle ha en blødning i perioden, og skulle ringe inn neste gang jeg fikk mens. Det gjorde jeg, og da gikk det slag i slag. Startet på spray etter visst antall dager, deretter på sptøyter. Alt er nøye planlagt her. Ikke vær redd, de vet hva de holder på med. Eneste dumme er at det tar litt lengre tid. For meg tok denne prosessen en måned ekstra, men er idag ruger på to flotte egg, som jeg håper vil klore seg fast Deilig å ha kommet så langt.

Lykke til i alle fall :-)

Tror at prosessen blir kortere for min del.. Det var i allefall det som var hensikten .)

Takk for at du tok deg tid til å svare meg :)

Krysser fingrene for at de skal klore seg fast xxxxxxxxxxxx

jeg har veldig regelmessisg syklus jeg.. Er så redd for å klusse opp noe med p-pillene.. Det er det siste jeg ønsker..

Jeg får vel bare gjøre som de anbefaler. Grunnen var jo at jeg fikk begynne tidligere enn viss jeg ventet på min vanlige mens..

Hei gøril!!!

Kan ikke svare deg på spørsmålet, men jeg ville bare si at jeg skal også inn til egguthenting i uke 32!

Kanskje vi møtes på venterommet, da (he-he),

selv om jeg nesten aldri har sett noen andre når jeg har ventet på tur på Medicus, men en gang må jo bli den første?

Håper det ordner seg med hensyn til p-piller og mens, så kan vi følge hverandre ganske så tett.

Klem fra

Annonse

Har ikke erfaring selv.

Men har hørt om ei som ble satt på p-piller for å nedregulere sine egne hormoner frem til oppstart.

Skulle vist gi et bedre resultat, for hennes del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...