Gå til innhold

Kjøpt meg pantytruse i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, den ser ut som en bestemortruse, men den skal stramme inn magen etter fødsel. Mange som skryter av de. Jeg skal ikke vise meg i truse til så mange allikevel og hvis magen blir flat kort tid etter fødsel så er det jo bare supert :o)

Lindex. Vanskelig å handle slikt når man går med den magen. kjøpte bare en så får jeg heller kjøpe fler etter fødsel hvis de funker. Dama i kassa sa at det skulle vel litt til for å få inn den magen der. He he, morsom.

Annonse

Ja, det får gubben tåle. Min lo når jeg kom hjem med den i dag. Morsom. Han syns nok den var skikkelig sexy. Men han vil sikkert synes jeg er skikkelig sexy etter fødselen :o) Jeg må gå nå, men vi prates da.... Klem

Annonse

Har kjøpt meg pantytruse med bein på Sparkjøp til 129 kr. Ser nesten ut som en (utrolig stygg..) sykkelshorts. Tenkte det var best å ha med bein, sånn at den ikke kommer til å gnage så mye der jeg er aller mest sår etter fødselen ;)

Kjøpte meg en pantytruse her om dagen jeg også, på Lindex. Er jo umulig å vite om den passer/strammer nok etter fødselen - da man ikke får prøvd den på med den magen vi har nå... Men får heller gå tilbake etterpå å kjøpe flere ;o) Krysser fingrene for at det funker. Hadde vært fint å ha en ålreit mage når vi skal på stranden til sommeren, hehe.

Jeg kjøpte denne :

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=760580-1

Er den ikke lekker..? Tror av en eller annen grunn at den kommer til å se litt bedre ut på modellen enn på meg.. ;)

Har kjøpt to stk Triumph amme-bh der også (229,- stk), for det har jeg fått anbefalt av en venninne. Har ikke prøvd dem selv ennå, så jeg vet jo ikke om de faktisk er bra.

Huff, var på Lindex i dag - de ser virkelig ikke mye bra ut! Det er ikke det, man driter vel i å være tiltrekkende&sexy for samboern første ukene uansett, og det blir jo heller ikke noe på han, men allikevel.....

Jeg får prøve å venne meg til tanken, så kanskje får jeg kjøpt inn etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...