Gå til innhold

August: Eser magen deres?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Min mage vokser noe vannvittig nå!! Hver morgen så føler jeg den har blitt større...Og i dag, på vei hjem fra jobb, så jeg meg i et vindu jeg gikk forbi...Og jammen var ikke magen blitt større enn da jeg gikk på jobb! Føler det iallefall sånn!! Min samboer bare løfter på t-shorten min og sier ja, den har vokst en del siden i går ja....også ler han....

 

Gøy med babymage! Men hvis det fortsetter sånn så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å gå til slutt!! ( er 29+4 nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.. vokser i rekordfart... Kan stoppe litt nå.. Føler jeg har denne lille langt oppi halsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og!! Jeg er i uke 28, og symfusemålet mitt lå langt over den grønne....ehhh...Jordmor sa bare : OJ, du var litt stor.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage vokste kjempe masse i uke26,27,28. Følte jeg kunne se når det vokste. Nå er jeg 31+0 og føler ikke magen har vokst noe de siste 3 ukene. Så det går nok i rykk å napp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også =)

Symfysemålet mitt i dag hos legen var 27 cm i uke 27 . Akkuratt innforbi den grønne stien.

Sist svangerskap va eg på 30 cm på denne tiden =)

Dvs litt "sunnere" denne gang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her eser det også...

Jeg hadde også SF over kurven på skjema. Jormor sa imidlertid at det var veldig vanlig, og at normal-kurven kanskje burde vært justert noe opp. Det er jo vanligere å føde større barn i dag, enn det var tidligere. Jeg følte en periode at magen vokste vanvittig, så jeg begynte å måle rundt magen, ved navelen en gang i uka. Det viste seg at det ikke var så stor økning som jeg følte. Vi "vokser" nok litt psykisk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk magen min eser... Er nå i uke 30. I uke 29 følte jeg at den dobblet seg bare på tre dager... Hvis det fortsetter i det tempoet så kan det bli spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...