heldige meg07 + en liten til Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Og nei, jeg er ikke gravid, men jeg er ferdig med eksamen i dag og veldig snart reiser vi på ferie! Og jeg har fått klarsignal fra flere hold at vi kan begynne 1. pp mens vi er på ferie!!! :-) Selv om eksamen egentlig gikk rett åt helvete er jeg fantastisk fornøyd nå!
lillemilletrille Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer med ferdig eksamen:) kjenner den følelsen, skikkelig deilig! Og så vil jeg si god tur og lykke til med prøvinga!
~Maja Mor~ Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer med avsluttet eksamen. Om en uke er det min tur til å juble over å endelig være ferdig med denne eksamen! Lykke til med prøvingen )
*snart mamma til 2* Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer med avsluttet eksamen. Er i 1.pp nå og det er kjempe spennende. Gled deg:) Lykke til og god ferie:)
heldige meg07 + en liten til Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2006 Tusen takk alle sammen!!! Det blir en spesiell ferie ja! Håper jeg kommer hjem igjen med frø i magen... :-) Lykke til med babylaging til alle!
Kaja_2013? Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Hei Snuppelura83! Så bra at du har fått klarsignaler til å begynne prøvingen. Gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg. Nå blir det jo ekstra "kos" ( i dobbel betydning) å reise på ferie da;) Skal egentlig ha to eksamner nå, men tror jeg dropper den ene. Er så utrolig vanskelig, er rimelig sikker på at jeg ikke har sjans. (Vi må ha minst C for å stå - og alle som kom inn på studiet hadde B eller bedre i gj.sn, så nivået er høyt) Derfor tror jeg det er bedre at jeg konsentrerer meg om en og "safer" den. Da blir det i såfall en ukes ferie på meg også, og det er ikke å forakte etter denne våren her.. Håper du får en utrolig flott ferie, og at du kommer tilbake på bim med en gladmelding;) God tur!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Så heldig du er da!!! Holder på med min siste eksamen som er ferdig 15 juni... gleder meg stort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå