teddybear Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 uteblitt menstruasjon ømme bryster større brunt felt på brystene tretthet raskere sliten fryser lett humørsvingninger mensmurring magekramper et hardt punkt nederst på magen kan kjennes med hånden smerter i korsryggen nesten lignende vokseverk i kroppen stikkninger i området rundt halebeinet tykkere hår/tynnere hår blødende tannkjøtt spenn/vondt i tennene munnsår halsbrann ofte dobesøk kvalme stikk i magen kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) skiftende hard/løs mage begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) sukkertrang/sitrustrang tørste overfølsom luktesans endrede matønsker (liker ikke yndlingsretten sin osv.) ny glød vannsamling i kroppen leggkramper skjelving svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) hodepine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206694-hei-fra-n%C3%A5r-kan-man-kjenne-disse-sympt-fra-dagen-etter-klaff-en-uke-etter-klaff-er-s%C3%A5-forskjell-sikkert-fra-kvinne-til-kvinne-erfaringer-el-vil-gjerne-h%C3%B8re-deres-historie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei. Jeg har vært gravid en gang før og da visste jeg ikke at jeg var gravid:) Ca.10 dager etter EL fikk jeg ekstremt ømme bryster, og kunne ikke ligge på magen i det hele tatt. Var vondt å løfte armene i været til og med. 4 uker senere kastet jeg opp til den store gullmedaljen og det varte i 4 mnd:( Men var jo verdt det da) Andre symptomer fikk jeg først etter 4 mnd ca og da kom de på løpende bånd:) Denne mnd har jeg ingen av de symptomene jeg hadde sist. Ikke en eneste øm pupp, men håper jo likevel jeg er gravid da.... IKM om 2 dager Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206694-hei-fra-n%C3%A5r-kan-man-kjenne-disse-sympt-fra-dagen-etter-klaff-en-uke-etter-klaff-er-s%C3%A5-forskjell-sikkert-fra-kvinne-til-kvinne-erfaringer-el-vil-gjerne-h%C3%B8re-deres-historie/#findComment-5206795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 30. mai 2006 #3 Del Skrevet 30. mai 2006 begge gangene jeg var gravid kjente jeg INGENTING før rundt 7-8 uker på vei.. Da kjente jeg flere av de nevnte symptomene, mest kanskje extrem trøtthet og kvalme... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206694-hei-fra-n%C3%A5r-kan-man-kjenne-disse-sympt-fra-dagen-etter-klaff-en-uke-etter-klaff-er-s%C3%A5-forskjell-sikkert-fra-kvinne-til-kvinne-erfaringer-el-vil-gjerne-h%C3%B8re-deres-historie/#findComment-5207119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. mai 2006 #4 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg fikk symptomer fra dag 24 i en 31-32 dagers syklus... tror el var 19. eller 20 dag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206694-hei-fra-n%C3%A5r-kan-man-kjenne-disse-sympt-fra-dagen-etter-klaff-en-uke-etter-klaff-er-s%C3%A5-forskjell-sikkert-fra-kvinne-til-kvinne-erfaringer-el-vil-gjerne-h%C3%B8re-deres-historie/#findComment-5210185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VilJegVil? Skrevet 30. mai 2006 #5 Del Skrevet 30. mai 2006 hm.. er jo 5 år siden nå da, men skal se om jeg husker... Røyken smakte vondt ( 3 uker ) Stompet den ) Ting begynte å lukte vondt , rart g annerledes ( 4 uker ) ah..kopierer lista de i stedet jeg... Ny glød ?? he-he.. spør doskåla uteblitt menstruasjon ( hadde ikke mensen) ømme bryster etter 4 uker større brunt felt på brystene etter 6-7 mnd tretthet - etter ca 5-6 uker raskere sliten ca 4 uker fryser lett ? humørsvingninger etter 7-8 uker ( dette glemmer vi aldri....) mensmurring ? magekramper ? et hardt punkt nederst på magen kan kjennes med hånden ,? smerter i korsryggen 7-8 mnd nesten lignende vokseverk i kroppen stikkninger i området rundt halebeinet tykkere hår/tynnere hår Tykkere hår 7-8mnd blødende tannkjøtt ? spenn/vondt i tennene ? munnsår ? halsbrann Hele tiden etter kvalmen kom ofte dobesøk 2mnd kvalme uke 4 stikk i magen ( kynnere, eller feste stikk? ) kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) skiftende hard/løs mage Løs mage før fødsel... begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Fikk ikke sukkertrang/sitrustrang Blæh.. orket ikke spise omtrent.. alt smakte rart. tørste overfølsom luktesans se over endrede matønsker (liker ikke yndlingsretten sin osv.) ny glød tja..... vannsamling i kroppen fikk ikke noe særlig før 8mnd, fødte da... leggkramper skjelving svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) 7mnd hodepine... nope migrenen frosvant.. SVANGERSKAPS KLØE GLEMTE DU...DET VÆRSTE SYMPTOMET AV ALLE...... usj....... 12 uker.. :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206694-hei-fra-n%C3%A5r-kan-man-kjenne-disse-sympt-fra-dagen-etter-klaff-en-uke-etter-klaff-er-s%C3%A5-forskjell-sikkert-fra-kvinne-til-kvinne-erfaringer-el-vil-gjerne-h%C3%B8re-deres-historie/#findComment-5210431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå