Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 Da har jeg vært på tidlig ul og alt så fint ut... ) Babyen var bare 8 mm lang, men jeg fikk se at hjertet slo, så da senker jeg skuldrene littegrann (mistet i sa i våres). Gyn trodde jeg kanskje var litt kortere på vei (ca uke 6++), mens min (og legen min) sin telling er på 7+5. Det var visstnok ganske vanskelig å se på ul nå, så jeg fikk heller vente til ordinær ul i uke 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 30. mai 2006 #2 Del Skrevet 30. mai 2006 Det må jo være en fantastisk opplevelse Jeg skal på tidlig ul pga tidligere sa, jeg også. Har time 9 juni... leeeenge å vente. Men si meg, hvilke ul tok du? sånn vanlig eller sånn vaginal ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobby - nr 2 i juli Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg var på UL da jeg var akkurat 10 uker på vei (10+0). Da ble det tatt innvendig UL. Tror det er vanlig frem til sånn uke 12-13 i alle fall. Var ikke ubehagelig i det hele tatt, og bildene blir mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå