Gå til innhold

hvor ligger deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket blodtrykk er det dere har?. både dere som har vanlig,middels og høyt blodtrykk

mange leger mener forskjellig angående dette, og jeg syns det er viktig at man får rett informasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt la på 110/60 når jeg hadde undersøkelse hos JM i uke 14 (BIM uke 15)

Skrevet

mitt ligger rundt 140/70

tror d er normalt...sier hvertfall legen min men han er jo en idiot!

Skrevet

takk for svar!!!

mitt lå på 132/87 på min kontroll i uke 14. har steget gradvis hele tiden, så jeg er litt bekymret egentlig. derfor er jeg litt nysgjerrig på hva andre har det på

Skrevet

140/70 er ganske mye!

det sa legen min

Skrevet

ja syns d er høyt selv men han sa at d var normalt ingenting å bekymre seg over...grrr hater den legen

er så glad jeg har bytta nå...så får se hva hun nye sier..

for en pleier jo å stige litt i slutten av svangerskapet så da er d vel ikke så veldig bra å ha høyt allerede nå.

Skrevet

er forresten bare 24 uker

Skrevet

jeg er 17 uker nå. legen min sa at jeg fikk "knapt godkjenning" på trykket. (132/87) hvis jeg nærmet meg runst 140/90 så måtte hun vurdere å sykmelde meg. håper det ikke skjer, for jeg sermørkt på å gå hjemme så lenge. hun fant litt protein i urinen også, så det er kanskje derfr hun sa det.....?

Skrevet

Jeg fikk for lavt blodtrykk.. 85/60 og var sykemeldt en god stund pga det. Endelig er det normalt igjen!:)

Skrevet

130 / 80 og fikk beskjed om at det er helt normalt!?!?!?!

Hva er normalt?

Skrevet

Glemte å si det,men hva som er bra og normalt varierer også i forhold til hva man har før man blir gravid...Det er spesielt undertrykket som ikke skal bli for høyt.

Skrevet

tror det som er helt perfekt skal være rundt 120/70...mener å ha hørt det...

noen som er sykmeldt pga høyt blodtrykk da? å hva ligger det eventuelt på?

Skrevet

Mitt lå på sist kontroll på 106/50. Litt lavt. Har besvimt et par ganger og blir fort matt.

Skrevet

jeg hadde i uke 13+3 133/73

i uke 17+1 144/75

men aaaaner ikke om det er normalt eller ikke......

Skrevet

Mitt var i ca uke 11-12 på 130/80, legen syntes det var litt høyt, ikke farlig høyt men han skulle gjerne sett litt lavere (jeg er overvektig og har til tider litt forhøyet blodtrykk). Nå er det på ca 120/80 (16 uker). Det hjalp å begynne å trene forsiktig igjen, de første 10 ukene ble det ikke noe annet enn noen skiturer fordi jeg var så slapp.

Skrevet

mitt ligger på 150/80 Det er akkurat på grensen til for høyt. blir det høyere må jeg nok ut i sykemelding. er 21 uker nå, håper det holder seg stabilt videre.

Skrevet

Jeg har hatt 120/70, 120/68 og 120/70 - helt på normalen sier legen, så det er visst bra!

Skrevet

jeg hadde 88/58 da jeg var 16 uker. litt lavt.

skal til jordmor i morra, føler det har steget litt for blir ikke så fort svimmel lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...