Gå til innhold

quinny 4xl.....

Anbefalte innlegg

mener det er det den heter......

hva synes dere om den? positivt og negativt.....

er den for stor og tung? eller akkurat passe?

MÅ man ha bag i begynnelsen? eller er det nok med lammeskinn og voksipose oppi...når det blir november-baby??

please hjelp meg....er ikke helt inne på alt det brae med vognene enda....og pga. misslykkede vognkjøp da snuppa var lita...ja da vil jeg ha en som jeg ikke kommer til å angre på!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206394-quinny-4xl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg ikke valgt den vogna....

Mine best choise er følgende:

Emmaljunga city cross (m/city bag)

Simo kombi eller duo eller bag

Emmaljunga cerox

Easywalker sin nye modell med full liggestilling (m/bagdel)

Du måå ikke ha bag, men det kan være praktisk. city bag sitter rett på understellet, men er enkel å ta av og bære eller bare for å snu den.

Det er varmt nok så lenge vogna er beregna for norsk vinter (noe jeg mener at quinny sine modeller ikke er), men hvis du bare har voksi i og ikke bag som det frister å løfte av, så må du jo bære barnet inn og ut i bare voksien - det kan våkne. Bæreinnlegg hjelper jo på det.

Men, så er det kanskje en kafe du skal på og da er det greit med en bag som babyen kan ligge i. Posen blir jo så skitten under om du skal legge den på et gulv...

Ble langt det her, men oppsummert:

Jeg ville valgt city cross - lett (bare 14 kg m/hjul), pen, god komfort for barn og fører og praktisk. Og, dersom du ikke digger å se på vogner, den kan brukes hele vognperioden fordi den er så lett. Har like lang liggelengde som alle andre vogner.

Eller, jeg ville valgt en pen bagvogn til første perioden og så en tøff sportsvogn etterpå. Simo bagvogn og Easywalker (ny type) som andrevogn (da uten bagdel).

Kos deg med valget du, men ikke ta den der 4XL. Har hørt flere negative ting om den.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206394-quinny-4xl/#findComment-5208315
Del på andre sider

tuuusen takk for et utroolig fornuftig svar!! da blir jeg nødt til å slå fra meg tanken om den quinny vognen da.....*litt vemodig*....

men vil ha en vogn jeg vil være fornøyd med hele veien.....

bag ønsker jeg egentlig ikke...muligens en sånn softbag....kan vel brukes litt lenger....siden forrige gang ble bagen brukt i knappe 4 mnd.....:-(

skal sjekke ut de modellene du nevnte her:) er s kjekkt å vite hva andre mener er bra vogner...for jeg innbiller meg at de i butikkene ofte skryter opp vogner som ikke er så bra...bare for å få solgt....aller helst de dyreste.....

ønsker ikke simo...siden jeg var så missfornøyd med den forrige vi hadde til jenta mi....det var visstnok en sportstrille...men allikevel....synes ikke kombivognene til simo er fine når kun sportsdelen brukes....

og bare bagvogn ønsker jeg ikke.......

tuuusen takk igjen for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206394-quinny-4xl/#findComment-5208860
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...