Gå til innhold

Skifer sier takk for seg..for en stund.

Anbefalte innlegg

Må flytte fokuset over på noe annet frem til timen hos gyn,kommer til å savne dere da,det er jo så koselig gjeng her inne.

Bare merker at jeg faller helt inn i min egen verden om dagen..tenker og tenker på timen som ligger foran meg,og sitter og henger her foran pc istedet for å gjøre andre ting som jeg egentlig burde.

Blir jo ikke veldig lenge til da,men håper en drøss av dere sitter med positiv test innen den tid,lykke til så lenge..

Vi snakkes:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206370-skifer-sier-takk-for-segfor-en-stund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper du kan klare å fokusere på andre ting i tiden mot legetimen.At du får nyte forsommeren,sol og varme,og tiden med familien din.Ønsker deg lykke til hos legen,og på gjensyn den dagen du vil inn å besøke oss igjen.God klem fra vilsågjerne:)

Ååå så trist... Har jo lyst til å ha deg her også da...

Håper du kommer tilbake hit etter hvert da! På en liten svipptur før du fyker over til gravid i moden alder... med oss på slep.

Prøv å slappe av nå da, og tenk på deg og dine. Så håper jeg det går bra på utredningen, og at du kan få god hjelp!

Klem fra meg =)

Annonse

vet du,skifer,jeg skjønner deg så altfor godt..men hvordan skal du klare deg uten oss da??

du kan jo komme på besøk hvis du vil og orker,slik at vi får høre hvordan d går med deg..

MASSE LYKKE TIL,SKIFER.

VI TENKER PÅ DEG,VETTU..

KLEM FRA

Tusen takk dere..alle sammen:)

Ja jeg vil savne dere mye,men kan hende jeg er tilbake tidligere enn

den fastsatte timen,jeg fikk nemlig i dag avtale om at jeg kan få akuttime på dagen om jeg tester positivt innen timen..da jeg må starte på crinone(progesterontilskudd)ved positiv test,så jeg må teste før ikm ,da jeg mistet så tidlig de to siste gangene.

Nå sist blødde jeg kraftig(levra blod også),med store ryggsmerter i kun

to dager,så var det stopp,jeg tok da ny test den var negativ.Men så kun en uke etter sa blødningene startet så hadde jeg EL..jepp helt sikker kom masse slim,så syklusen blir nok kortere denne pp..da jeg allerede er 9DPO i dag,så jeg skal da teste neste tirsdag allerede om ikke tante dukker opp før,blir den positiv,så kommer jeg innom og rapporterer,

i motsatt fall blir det først etter den fastsatte legetimen.

Så på ikm lista skulle det egentlig stått??? for jeg aner jo virkelig ikke,den datoen jeg satte der var etter normal syklus,ikke en med el på dag 7/8.hmm..

Jaja vi får se..da logger jeg av for en tid da..

Mange klemmer

Det blir spennede å teste da, skifer. Og er den positiv, er det jo godt å vite at du får skikkelig oppfølging og hjelp. Engstelig blir en vel uansett, med den historien en har med seg i ryggsekken. Men, nå skal det gå bra!! Lykke til både med testing, og legebesøk skifer, og så ser vi deg snart igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...