Gå til innhold

Anbefalte innlegg

crinonen dere som bruker det etter egguttak?? Tar dere den på akkurat samme tidspunkt morgen og kveld? Og isåfall hvilke tidspunkt? Har ikke fått noe spesiell beskjed fra sykehuset, men dersom noen har positive erfaringer med å ta den samme tidspunkt...

Hadde egguttak idag og fikk ut 12 egg- er såååå spent på å ringe imorgen og høre hvor mange som er befruktet... Det må være hvertfall 2!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5206279-er-dere-veldig-n%C3%B8ye-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tine.

Jeg er på 4 rugedag i dag. Bruker crinone morgen og ettermiddag, slik det står på pakningsvedlegget. Det står ingenting om tispunkt man må ta denne på, slik som med sprøyter og spray. Om morgenen blir det til samme tidspunkt hver morgen. Halv sju, bortsett fra i helgene da.....

Spennende med egguttak. Jeg fikk ut 12, hvorav alle tolv ble befruktet, men bare fem delte seg videre. De valgte å sette tilbake 2 (11), selv om jeg går offentlig, og i Haugesund..... litt strenger på antallet når det er off enn privat.

Lykke til. Spennende.

Hei Lillemor! Jeg holder også til i haugesnd. og skal få tilbake 2 på torsdag (fordi det er siste forsøk-nr. 3 og fordi jeg ikke har noen på frys) og jeg fikk også ut 12 egg! Såå nå håper jeg bare at det er 2 av de 12 som blir befruktet....!

Lykke til med rugingen! 1 uke igjen... Krysser alt for oss!

Annonse

2 ganger om dagen for oss. men jeg er 41 da, det kan jo ha noe med saken å gjøre. Skulle tro det var bedre å legge den inn ( hvis det er stikkpille da) om kvelden, så kan den ligge å godgjøre seg hele natten. Men de vet vel forhåpentligvis hva de snakker om, de som har enbefalt 1 gan daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...