missynina Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 e nå i begynnelsen av 3. trimester, og begnner å tenke endel på fødselen..gruer meg ikje noe veldig ,gleder meg mer enn gruer meg. ...men hva er vondes? ligge i timevis meg smertefulle rier, eller når babyen kommer ut gjennom skjeden...
GRAM Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 jeg syns det var mest vondt før de kom ut.værst var det i korsryggen. er i uke 33 og gleder meg ikke til det som snart skal skje.men vi har ingen utvei..
Aga:-) Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har opplevd åpningstiden som aller verst, det tror jeg de fleste gjør. Det tar lang tid, bygger seg opp og blir mer og mer intenst. Når barnet skal ut, er det en lettelse å få lov til å trykke.
Ops i did it again:) Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 For meg var det vondest når babyen kom ut...
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 For meg var åpningstiden verst første gangen, fordi den tok så utrolig lang tid, andre gangen opplevde jeg utdrivningsfasen som verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå