Gå til innhold

ååååå gled dere <3 å være mamma er det beste i verden!!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Tenk,, i fjor på denne tiden aaaante jeg ingenting om hva jeg hadde i vente:) da var jeg bare en vanlig jente på 18 år uten en eneste bekymring. Nå har jeg verdens nydeligste lille jente på 2 måneder å kunne faktisk ikke hatt det bedre! Da jeg først fant ut at jeg var gravid ble jeg helt knust, aaante ikke hva jeg skulle gjøre å både jeg og kjæresten min hadde det forferdelig tungt en stund. Men jeg er så takknemlig for at vi fant ut at vi ville beholde barnet! Jeg hadde en ganske tung graviditet når det kommer til plager o.l. som man kan få, var veldig kvalm og fikk skikkelig bekkenløsning, men jeg var overlykkelig hele tiden:) deiligste i verden var å kjenne tulla mi sparke inni magen, å dagen hun ble født var den lykkeligste dagen i mitt liv! fødselen var helt utrolig, å jeg synes faktisk at folk overdriver smerten litt! det gjorde jævelig vondt, men smerten var til å holde ut å jeg trengte faktisk ikke bedøvelse av noe slag:) jenta ble lagt på magen min med en gang å hun var den skjønneste jeg noen gang hadde sett! skrukkete,blå og klissen,, men likevel den peneste i verden! Akkurat nå ligger hun ved siden av meg her å gliser trill rundt til mamman sin *smelte* hun er bare såååå nydelig, den nydeligste i verden såklart hehe.. Hun sover hele natten gjennom, spiser og legger på seg godt å jeg ELSKER å være mamman hennes:) selsagt er det slitsomt til tider, å jeg savner jo litt å kunne dra på cafe med venninder o.l. MEN jeg ville ikke byttet bort skatten min for alt i verden, å se hvordan hun lyser opp når jeg kommer inn i rommet er en fantastisk følelse å da gjør det ikke noe at man ser ut som et takras, stinker gulp og bæsjebleiene flyter rundt deg.. GLED dere snupper, synes det er så mange som er flinke til å fortelle negative historier om unge mødre, eller advare oss om hvor grusomt det kommer til å bli. Det går helt fint å være ung mamma, ikke la noen fortelle dere noe annet! Lykke til:)

Fortsetter under...

Veldi fint innlegg!! hadde begynt å miste håpet nå som det nærmer seg, for at det skal gå bra osv.. men nå begynte jeg faktisk å få nytt mot igjen!;) har vært litt opp- og ned perioder, men akkuratt nå gleder jeg meg..! Vet det kommer til å bli vanskelig, men har familie og venner som har sagt di støtter opp.. Bra det går fint med deg iallefall!;) høres ut som det går bra for deg, så flott !:)

Lykke til videre da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...