Gå til innhold

hcg verdier...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har fått svar på hcg prøven, og den var på 22 og tilsvarte 3ukers graviditet..... tenker de dette ifra befruktiningsdagen, el fra siste mens?? hcg på 22 er ikke det veldig lavt??? har fått litt menssmerter og blødning nå, redd det ikke gikk alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, 22 er lågt, men kanskje normalt dersom det er snakk om 3 veker frå siste mens? Eg fekk målt 14 i dag - som er for lågt til at det gir utslag på graviditetstest, sa legen. I mitt tilfelle var det ein SA (hadde litt over 200 i førre veka, og var da 6 veker på veg). I kva for samanheng tok du denne prøva? For å vite om det er liv, treng du ei prøve til, tatt med nokre dagars mellomrom. Du vil da sjå om nivået går opp eller ned. Eg håper det går bra med deg.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok blodprøve da jeg var rundtomkring 4 uker på vei... Da var hcg nivået på 33, to dager etterpå var det steget til 98... Tok ny i går, ei uke etter første blodprøve. Får svaret på den i morgen. Så jeg vet ikke om hvilken vei dette går... Men legen var positiv uten å love noe. På ul forrige mandag kunne legen se at slimhinnene var tykke og hun kunne se et hulrom som kunne bli til noe...

 

krysser fingrene mine for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... regner de fra siste mens så lover det ihvertfall ikke godt, er nemlig 5 uker siden....så jeg håpte de regna utfra etter at egget ble befruktet, for da kan det jo stemme. kanskje jeg burde ta en ny test i morra, bare for å være sikker...liker ikke dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er fra siste mens de regner. En vanlig CB trenger et hCG-nivå på 25 for å slå ut, og da er man rundt 4 uker på vei. Så da vil det stemme at 22 tilsvarer ca. 3 uker fra siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...