Gå til innhold

Baby bjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hva er deres mening/erfaring med å benytte denne selen på nyfødte. Prøvde på min gutt i dag, han koste seg stort der. Er 2 !/2 uke gammel.

Er det greit for rygg og nakke at de sitter i denne selen en stund hver dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt annet enn at jeg ventet til lillegutt var 2 mnd før jeg prøvde denne. Pratet med en fysioterapaut som aldri ville ha brukt dette på sine barn, og skulle man absolutt bruke det så måtte de være litt større.. men forskjellige meninger ute og går. De skal vel iallefall ikke sitte der mer enn i 15-20 min av gangen når de er så små..

Skrevet

fysioterapauten sa til oss at det ikke var noe problem, bare ikke bruke det lenge, men jeg snakket ikke med henne før jenta var en måned jeg da. vi startet med å bruke den litt rundt den tiden, og bare økt etterpå. stor trives i den:-) er 3 månder nå:-)

Skrevet

Hvis du bruker baby bjørnen sånn at barnet snur mot deg, da tror jeg ikke det skal ta noe skade av deg !! Ikke snu barnet fra deg før det har begyndt å holde hodet...det hadde jeg ihvertfall ikke gjort !!

Skrevet

babybjørn belaster babyen feil, ved at barnet blir hengende etter skrittet.. vil anbefale bæresjal, slynge eller Mei tai hvis du ønsker å bære mye... brukte slynge på babyen fram til hun var ca 3 mnd å nå bruker jeg mest sjal... i slynga lå hun for det meste, mens i sjal sitter hun mage mot mage.. det finnes et forum om bæring og mye info der sjekk tettinntil.com

Skrevet

har hørt at babybjørn ikke skal brukes før etter 6 uker!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...