Gå til innhold

Juni: Jeg er så kvalm....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare klage litt! JEG ER SÅ FRYKTELIG KVALM!!! Det har jeg vært litt til og fra de siste ukene, men nå er det helt grusomt. Greier å spise frokost og litt lunch, og så er det stopp... Blir uvel bare ved å tenke på mat. Selvmedlidenheten er høy! Flere som er i samme situasjon? Jeg er forresten 37+3 nå.

 

Hulk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg burde ikke, men klarer ikke dy meg!!! Jeg har vært kvalm HELE svangerskapet, og kastet opp mange ganger i døgnet i flere av svangerskapsmånedene... Så jeg synes heller du skal tenke på at du er HELDIG som ikke har fått dette før nå. Høres ikke ut som du kaster opp heller men at du bare er kvalm? Klarer ikke helt å vise medlidenhet for det... Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært kvalm mere eller mindre hele mine svangerskap...men denne gangen ble jeg sykemeldt i mars pga bekkenet og jobbsit, og det har blitt bedre...

men nå er det på han igjen....og det er nokså ille når det står på... det påvirker jo alle planer...;) kaster jeg opp nå??? samt en trenger jo mat da... men babyen tåler det bra, og det er ikke lenge til det går over ;)

 

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm i begynnelsen av svangerskapet sist og, ble kvalm igjen en ukes tid før jeg fødte, sies at det er vanlig rett før fødselen. Håper jeg slipper det denne gangen, har vært kvalm de første 5 månedene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 36 uker idag:) har vært veldig heldig fordi jeg var lite kvalm i beg,men nå har jeg de siste ukene hatt den værste kvalmen som kommer på kvelden å holder meg våken på natta.ikke får jeg spist så blir i dårlig form av det ogs!!MEN jeg trøster meg med at nå er det ikke lenge igjen å godt er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har kastet seg over meg også! Jeg har vært heldig og sluppet den verste kvalmen til nå,men nå har det tatt helt av. Er selv 36+3. Det kommer nok av at alt inni oss ligger i klem... Det går nok snart over!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kvalm når jeg får press bak på korsryggen.

Har funnet ut at det er blodomløpet som blir stopper, det hjelper å ligge på venstre side.

Har måttet gjort det den siste mnd. kjennes ut som jeg har gnagsår på venstre hofte om morgenen...hehe.

Har mye halsbrann og sure oppstøt, hjelper ikke på kvalmen det heller.

 

Heldig vis er vi snart ferdige...

Lykke til alle sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...