Gå til innhold

Ja da har jeg fortalt det til..

Anbefalte innlegg

pappa, han som skulle være den lykkelige bestefar. Men neida, fikk slengt til meg at jeg var verre enn enn pakistanerh...og at jeg burde skamme meg. Kunne ikke skjønne at jeg turde å si til noen at jeg skulle ha barn igjen og han var pinlig berørt over at jeg var dattere hans. Må bare si at jeg IKKE har noe imot pakistanere. Men det var slik han sa det. Nåja katta er ute av sekken, nå er det bare svigermor igjen...huff...når vi venta nr 4 ba hu oss fjerne det for hu ville ikke ha flere barnebarn. Grrrr familie kan være slitsomt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5205523-ja-da-har-jeg-fortalt-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, for noen reaksjoner. Å få barn er jo noe av det mest koselige i verden. Besteforeldre skal jo være overlykkelige for hvert barnebarn.Det er du som skal skjemmes over faren din, og ikke omv. Jeg hadde blitt veldig lei meg. Skjønner at du synes familie er noe dritt. Men hev deg langt over dem. Så lenge du er glad og fornøyd, så er det det viktigste.

Lykke til:)

Ja for guds skyld, hev deg over det!

Makan!

Hva har vel de med hvor mange barn du får å gjøre? Kunne min far bare ha prøvd seg med assa.. nå har jo riktignok han selv 5 barn, men uansett.. Hvert eneste barn og liv er like mye verdt som det neste,ingen verken over eller under! Det miraklet det er å få barn, å lage et og bringe det til verden, det er iallefall stolt av! Håper du også er det, stakkar.. Skjønner deg godt, men håper du ikke tar det innover deg, iallefall.. syns du er flink jeg. tenk på de stakkars som ikke får!

jeg skal selv ha min tredje, og det syns jo mange er mye i en alder av 26 år, men hva så hva andre mener, sier nå jeg;)

den lille spiren er glede nok til å få de andre kommentarene til å "forsvinne".. håper jeg da.. selv om det selvsagt sårer...

Lykke til, håper svigermor kanskje tenker seg litt om da..og ikke kommer med sånt igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...