Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann gode jenter!

Som dåkke veit hadde vi neg. forsøk no i mai.. Tok CB digital test, ingen blodprøve. Fikk mensen på dag 18, og hadde blødning i ca. 5 dagar, og fortsatte å "spotte" i 5 dagar til..

Så tenkte eg at denne perioden ville eg sjekke el., slik at eg hadde noenlunde oversikt i forholdt til fryseforsøk i juni. Då skal fryseegg settes inn i naturlig syklus 3 dagar etter at el. har slått ut.

Så til kluet: Eg har no testa for el. på dag 12,13,14,15,16 og17 uten at den har slått ut.. Før har eg hatt el. på dag 13 og 14.

Har noen opplevd dette før? Går det an å ikkje få el. eller at den lar vente veldig lenge på seg etter neg. forsøk???

Håper noen kan dele sine erfaringar med meg:)

Fortsetter under...

Hei

Jeg har aldri skjekket etter el nå som jeg holder på med prøverør, men det jeg kan si er at syklus og mens lever sitt eget liv etter jeg startet denne karusellen.

Husk at hormonene er sterke og tuller til systemet i kroppen. Tror det kan ta litt tid for alt er i rute igjen.

Hei!

Vi hadde som kjent avbrutt forsøk i april. Fikk mens 9 dager etter uttak og har EL-testet denne syklussen for å sjekke om det kan passe med nytt forsøk i uke 32. Fikk pos. EL-test på dag 19 (pleier å få det på dag 17, men har ikke EL-testet så ofte).

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...