Gå til innhold

Huff, sønnen min på 1 uke sprutgulper ut av nese og munn... flere??

Anbefalte innlegg

Bekymra jeg, 1-2 ganger i døgnet gulper han så spruten står ut av nese og munn sikkert 1 meter.. gulper ellers også, men ikke mye, bare vanlig gulping. Jeg ammer, og er bekymra for at all melka kommer opp igjen.. Flere som har sånne ekstreme gulpere?? kan jo ikke dra noe sted med han i tilfelle han kaster opp sånn, for det er helskift på både han og meg.. Er flink til å ta rapepauser også. Er utrolig slitsomt og drive med sengeskift og gulvask/klesvask midt på natta..

Fortsetter under...

Lillegull hadde også sprutgulp fra munn og nese i starten, lenge siden nå. Han er 3 mnd. HS var ikke særlig bekymra for det.... Så lenge vektøkningen er ok er det ingenting å bekymre seg for. Ta deg en ekstratur på helsestasjonen for veiing, hvis du er bekymret :o)

Min første jente var også en sprutgulper, men hun fikk flaske og da var det litt annerledes liksom.. Har liksom ikke kontroll på hvor mye han får i seg nå så lenge han får pupp, og føler at alt kommer opp igjen, men kan godt hende at det ser mye verre ut enn det er. Noen ganger orker han bare litt av den ene puppen,og sprutgulper etterpå, for så og sovne, og da tror jeg alt kommer opp igjen.. Mulig jeg har mye melk og at han får i seg mye mer enn det jeg tror.. hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...