Gå til innhold

Keisersnitt for andre gang...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kanskje ta keisersnitt med barn nummer 2, da de tror ungen blir veldig stor.

Mitt første ks gikk veldig bra, men det gjorde så VONDT i etterkant. Tok så lang tid før jeg var oppegående og kunne gå osv.

Nå har jeg i tillegg en liten gutt som venter hjemme, og lurer på om det er noen som har erfaringer med at keisersnitt nr 2 går lettere enn det første.?

Hva kommer det av at noen kommer seg så raskt og andre ikke..? Kan det ha noe med vekt å gjøre? Er ganske overvektig..

Uff, gruer meg så veldig.. Håper noen har erfaringer rundt dette:-)

Fiamaria

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5205033-keisersnitt-for-andre-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei... Jeg har tatt tre keisersnitt.. synest det gikk berdre andre og tredje gang.Det er helt grusomt vondt første gangene me må ut av senga, men det er ikke noe å utsette. Det blir bedre for hver gang du har vert ute av senga. Bare tvinge deg selv, det har du igjen for etterpå. siste gang jeg tok ks var jeg ute av senga etter fem timer. Neste gang vet du mer hva såret tåler og du er nok tryggere på deg selv. Går nok så fint...... Den eldste min var under to år når jeg kom hjem med nestemann... Prøv å ordne deg med noen som kan hjelpe deg noen timer de første dagene du er hjemme. Ukene går fort, plutselig er de seks første ukene over, og du kan begynne å leve litt normalt igjen. Men ta det litt alvolig at du ikke skal bære så tungt den første tiden etter... Det klarte ikke jeg med nr.2. SÅ jeg hadde en del sammenvoksninger da jeg skulle ta ks nr tre...... lykke til.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...