sjettejuli Skrevet 30. mai 2006 #1 Del Skrevet 30. mai 2006 noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette lurer jeg også på.... skal dit på samtale 14. juni. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Har to vennepar som fødte der for to uker siden, de var kjempe fornøyd iallfall. Ble godt tatt vare på, følte de fikk god hjelp under fødsel og etterpå. Har en svigermor som jobber på sykehuset der, hun sier bare godt om det iallfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junio Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Heisann!! jeg har vært der på samtale, vet at jeg skal dit om ikke noe plutselig skule oppstå, får bare håpe de holder åpent i sommer nå da....??? Jeg er førstegangsfødende og begynner og grue meg. termin0707... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2006 heisann, da har du termin dagen før meg-og er i samme situasjon! jeg har vært der til samtale, og er også førstegangsfødende. jeg ble beroliget av at man flyttes om man blir for sliten, eller noe skulle oppstå. gruer meg jeg også, menmen-dette klarer vi nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junio Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 Venter ei jente jeg da. Tror nok de kommer til og holde avd stengt i sommer, men det gjør jo ingen ting for da slipper vi å bli flyttet over, men vi som har tenk til å føde naturlig får jo de flotte jordmødrene og tilbud om å føde i vann borte på fødeavd, så det er jo ikke noe problem:) Syntes tiden nå går så sakte...., sukk!!! håper ikke de siste ukene blir så varme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Hmmm?? Kan du utdype det, Julio? Åpent eller ikke åpent.. er det bare lokalene som stenges mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junio Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, kun den gamle avd som nå er blitt fødestue kommer mest sannsynelig til og holde stengt pågrunn av økonomi, men vil fungere som barsel for de som velger naturlig fødsel siden de kan ha samboer der hele tiden. Så det vil egentilg ikke bli så stor forandring bortsett fra at du føder på fødeavd med akkurat samme tilbudene som på fødestua. Ser egentlig det positive i det jeg, for da slipper jeg jo å bli flyttet dersom jeg trenger medisinsk smertelindring. Er jo kjempe fint der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 Okei.. jeg skjønner. Da får vi jo litt i pose og sekk, kan man si. Kanskje vi møtes der..eller når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 hmm ja nå så jeg jo at du har termin litt før meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå