Gå til innhold

Blande oboj i mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Er nesten desperat etter å få i mme, men poden vil ikke ha..

Er anonym nå for nå regner jeg med mye pepper :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror ikke jeg ville gjort det gitt....hvor gammel er poden da? Og har du forsøkt forskjellige typer mme? (sikkert...) Flere typer flasketut/kopp/skje?

Skrevet

9 mnd, prøvd alt annet.Drikker vann fra kopp uten problem, men vil ikke ha verken mme eller utpumpet mm. Kun melk fra pupp.

Skrevet

Er det mme eller flaska han ikke vil ha da?

Du må IKKE blande i oboy og gi. Stakkaren kan ende opp med super-mageknip!

Hvorfor MÅ du få i han mme da? Spiser/drikke han ikke? Huska at de har dårligere matlyst enkelte dager. Så lenge allmentilstanden er fin og han tisser og bæsjer så er det ikke noe å stresse med.

Skrevet

Når de er 9 mnd så MÅ de ikke få mme eller mm. Det er jo melk i grøten hvis han spiser det. Tilsett litt mer mme i grøten da vel?

Skrevet

Hmm...har nok ingen andre tips desverre, skjønner det der er slitsomt!

Skrevet

du MÅ ikke gi mme eller mm når småen er 9 mnd...bland det i grøten som det sies over her....bedre det enn å tilvenne med sjokodrikk...

Skrevet

Men i utlandet er det jo vanlig med mme3, som vanligvis er mme med banan, vanilje, sjoko eller jordbaersmak? Brukes fra 9mnd til 3 aar! Hvis litt oboy hjelper saa hvorfor ikke... Du kan bruke mindre etter hvert hvis det virker. Bare husk aa pusse tenner etterpaa ;)

Skrevet

Hadde prøvd med malt først.

Skrevet

...eller kanskje blandet i usukret fruktjuice...

Skrevet

hehe..hender man blir desperat ja ;)

Tror det er best å prøve forskjellige flasketyper og mme typer først jeg..

Skrevet

Gi babyen vanlig ku melk...Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at det var helt trygt å gi vanlig melk siden ungen min ikke liker mme så godt...Så bebissen min får litt innimellom,men jeg prøver fortsatt med mme.Min er 9 måneder.

Skrevet

Ja, det hørtes jo bra ut! Men så er det jo et økende problem at man får i seg for mye sukker!

For meg høres det riv ruskende galt ut å gi melk med sjokoladesmak til små bebiser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...