Gå til innhold

Angående kynnere!

Anbefalte innlegg

Jeg eri uke 29 og synes jeg har kynnere heeele tiden. Magen har vokst mye siste uken, noe som medfører en del magevondt pga at ting strekker på seg. Så det er ikke kynnerne som er vonde, selv om jeg kjenner dem...men rett som det er tar jeg på magen min og kjenner at den er steinhard for så å bli myk igjen. Dette skjer flere ganger i timen.. er det vanlig med SÅ mye kynnnere da dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5203993-ang%C3%A5ende-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er også i uke 29. Jeg får kynnere hver gang jeg går for fort eller bøyer meg. ubehagelig men ikke vondt. De gir seg så fort jeg setter meg ned litt. Spurte jordmor om det sist jeg var til kontroll. Og hun mente at det var vanlig. Ikke noe å bry seg om. Men man bør jo ikke akkurat legge ut på løpe tur da.

Hei!

Jeg er også i uke 29 og sliter med det samme. Var faktisk så ille igår at jeg måtte ringe legen min for å høre for sikkerhetsskyld, ble sendt på føden, men det var bare kynnere. Tror bare vi får holde ut, og håpe på at livmora er så godt trent til fødselen at det vil gå sånn tålig enkelt... :)

Hei,

Er i uke 30 og har også masse kynnere. Kjenner det mer eller mindre hele tiden når jeg er i ro, mindre når jeg er i bevegelse. Har til tider hatt kynnere omtrent annenhvert minutt og spurt jordmor om dette var noe jeg burde reagere på. Fikk inntrykk av at det var helt greit, siden det ikke blir åpning av det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...