Gå til innhold

HMS

61-modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei! Jeg er innom og leser, men føler meg liksom ikke helt hjemme noe sted ennå... ikke på "Sliterne", som fortsatt sliter, på "35+ og prøver" som fortsatt prøver, og egentlig ikke så mye på "Assistert befr.", heller, for jeg er jo ferdig befruktet for denne gangen. Jeg føler liksom at det er litt tidlig for meg å bli veldig aktiv her inne ennå også. Kan hende morgendagens UL gjør noe med dette.

7+ 0 i dag og alt bra så langt, selv om jeg i dag ble sendt hjem med kraftige smerter i magen. De har heldigvis blitt mye, mye mindre nå, og jeg blør ikke, så jeg får tenke positivt. I morgen er det altså første UL, og jeg bekymrer meg omtrent fillete. Er selvfølgelig livredd for at gynekologmannen skal si at det ikke er noe liv der... sukk...

Ingen grunn så langt til å tro at ting ikke er som de skal være, men jeg leser jo om den ene etter den andre som vokser og gror og har symptomer så det holder og så oppdager man på UL at det ikke er noe der allikevel. Jaja, i morgen får vi svar.

Ellers tror jeg årets begivenheter begynner å sette sine spor.. jeg er dødssliten psykisk, og det gir seg jo utslag i noen plager fysisk. Har tenkt til å få tatt en prat med legen i morgen, og høre om det er noen mulighet for å kunne få noen dagers sykemelding, evt. fortsette ut skoleåret med gradert sykemelding. Om alt er bra inni der, er det jo ikke noe gunstig for spiren å ha en "vertinne" som er helt gåen, og det er slettes ikke gunstig for "vertinnen", heller. Blir jo ti ganger mer bekymret for at ting skal skjære seg. Har i hvert fall ikke lyst til at det skal ende i vasken fordi jeg presset meg mer enn nødvendig.

Håper også at morgendagens UL skal gjøre dette her litt mer virkelig for meg. Jeg bruker mer penger på tester ETTER at jeg har blitt gravid enn før... hihi...

Takk for omtanken! Håper det går bra med deg!

Snodig at jeg akkurat var kommet inn og kikket her, dvs. hadde noe trøbbel med faktura fra Telenor, og endte opp v. skrivebordet mitt for å ringe dem, og da måtte jeg jo kikke inn her.

Kanskje det er to stykker hos dere. Det måtte egentlig være allright med to, selv om det selvsagt er en ekstra påkjenning og litt mer av ditt og datt med tvillinger. Kjenner til en førstegangsfødende jeg tror var 38 som fikk tvillinger, og ferdig med det like godt en gang for alle. Selv har jeg jo hatt enebarn, får vel egentlig på en måte to enebarn, akkurat lik min bror og meg selv. Det er 13,5 års forskjell i alder.

Håper du få sove i natt.

Hei

Ja jeg har også lurt på hvordan det går med deg. Jeg krysser fingre og tær for at du ser et lite hjerte som banker på ultralyd i morgen :-) Sv.skap utenfor livmoren er det i hvertfall ikke. Da ville ikke hcg vært såpass høy! Det er vel stress som gir deg magesmerter. Du blir sikkert sykemeldt. Jeg er 30% sykemeldt, men legen sa jeg kunne velge fra 100% og nedover. Jeg har vært sykemldt pgs. kvalme, men det er jo mye rart med meg da, som legen sier!

Jeg skal ha ultralyd på fredag. Føler at det er litt D-dagen for meg. Da er jeg 15.4 uker på vei, og da var babyen jeg senaborterte død allerede. Tror kanskje jeg kjenner litt liv!! (men man vet aldri hva som er luft i magen på dette stadiet!). Lykke til i morgen. Det blir sikkert en gledens dag!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...