Gå til innhold

Hvor mye samvær er vanlig i starten?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

så lenge du ammer osv er jo barnet avhengig av deg, hvis du ikke har tenkt å pumpe etc. Selv har jeg tenkt å amme så lenge jeg kan grunnet det er bra for barnet, så på dent iden blir samværet mer på mine premisser og at det må passe at han da kommer på besøk osv. Han kan ikke bare ta barnet med seg eller komme og gå som han vil. Men når ammingen er ferdig blir det jo annerledes. da blir det ivertfall fast annenhver helg og en ettermiddag i uken, mer enn som så skal vi ta etterhvert...

Hei,

har selv vært i den situasjonen du befinner deg i nå, og det er ikke enkelt. I begynnelsen var det mest på mine premisser, og jeg var nesten alltid der når barnefaren ville se sitt barn. Dvs hjemme hos meg, eller at han var med oss på turer og handlet. Iblant trillet han en tur aleine mellom måltidene. Du merker selv når du føler dere kan utvide, eller forandre til samværsordning. Når ammingen avtar, og det ikke blir så hyppige måltider, kan dere sikkert begynne la barnefaren ha barnet noen timer, så du får slappet av! Masse lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...