Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Hadde sinnsykt vondt i hodet natt til søndag. Fikk ikke sove og var på gråten. Sto tilslutt opp og satte meg i en stol. Sovnet litt etter å ha tatt to paracet. Ringte føden på søndag, måtte komme inn med en gang. Tok prøve av urinen, hadde protein +1. Men syntes jeg fikk dårlig opplysning fra jordmor om hvorvidt det er farlig. Blodtrykket var ok. Ble sendt hjem. Har ikke hatt veldig vondt i hodet etterpå, men er slapp og kvalm av og til. Har ved to anledninger hatt litt svie øverst på magen, midt på liksom. Flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 hei. jeg er i uke 17 jeg da. jm fant protein i urinene min også, pluss jeg har masse vondt i hodet, pluss derre svien i magen. jm sa at litt prootein er ikke farlig. det kan komme av litt utflod når du tisser. neste gang du leverer en urinprøve, så vask deg nedentil først, tiss en liten skvett og samle midtstålen fra urinen isteden for det første. det fikk jeg til råd. ellers var ikke litt protein farlig. men har man høyt blodtrykk også, så bør man følges opp litt mer. jeg ligger selv i grenseland til høyt trykk...svien i øverst i magen kan komme av magesyre, begynnelse på halsbrann,
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Ok, takk for svar :-) Skal prøve det du sier. Har en del uflod, er i uke 39+2, så det kan være at urinen er blitt påvirket av det.. Skal til jordmor på torsdag, så får ta en urinprøve da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå