Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Betyr dette at barnet kan komme ut når som helst? Noen som har erfaring med hvor lenge etter hodet festet seg, og babyen kom? Håper den kommer snart....selv om jeg bare er i uke 36.
Babykilo Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Det betyr nok ikke at det er noen fødsel på gang, nei. I wish...
bildilla Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Det behøver ikke skje noe enda for det, dessverre. Jeg er i uke 32+1 og fikk beskjed idag på kontroll at hodet hadde festet seg. Men jeg må nok vente i 8 uker til allikevel, men godt å tenke på at babyen ligger riktig vei i hvert fall.
jalli Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Må nok vente til barnet er klart for å komme.)Normalt at hodet fester seg,litt tidlig for førstegangsfødene.Med nr 2 legger di seg med hodet ned i uke36.Tror at hode på sønnen min festet seg da jeg hadde en ca 8 uker i gjenn.
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 nope. ei jeg kjenner har hatt hodet festet i over 10 uker nå.termin i mårgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå